Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier al 3 maal gelogeerd en telkens was het een super vakantie. We gaan zeker nog eens terug.
Hotel, kamers, maaltijden, ... gewoon alles is tiptop in orde. Directie en personeel enorm vriendelijk en behulpzaam.
Zeker een aanrader voor wie in november zonnige en aangename temperaturen zoekt en dit op zes uurtjes vliegen van België

Datum van verblijf: november 2018
OasisAtlantico, SUb-Responsavel van Hotel Oásis Salinas Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2019

Dear Guest Tantetintine;

It has been truly a pleasure having you as our guests and a pleasure to read that you had had a nice stay with us. We welcome each constructive feedback as they enable us to gain a clearer insight into how to adapt ourselves in order to meet the expectations and needs of our guests. Having said this, we would like to express our appreciation for having mentioned the positive points of our services it will motivate us to continue with our efforts.

Thank you once again for your contribution, I hope that you will give us the pleasure of having you as our guests again in the near future and allow us the opportunity to offer you our services once more.

KInds Regards

Kevin SIlva
Guest Relations

Beoordeeld op 13 april 2019

Pracht resort en geweldig vriendelijke mensen. Kamers zien er top uit en de bedden slapen heerlijk. Eten is goed. Echt pal aan het strand en het stadje Santa Maria is op loopafstand evenals de pier. Voor uitstapjes kun je het beste de locale vragen, scheelt de helft in de prijs.

Datum van verblijf: mei 2018
OasisAtlantico, Sub-Responsavel van Hotel Oásis Salinas Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2019

Geachte cliënt

Allereerst willen we u bedanken voor het feit dat u Oasis Salinas Sea voor uw vakantie hebt gekozen en dat u een deel van uw tijd hebt gereserveerd om te schrijven over uw vakantie-ervaring met ons en met medereizigers via Tripadvisor.
Hoewel we er geen twijfel over laten bestaan dat uw feedback zeer nuttig zal zijn om ons te helpen om elke dag een hoge kwaliteitsservice te blijven bieden, hebben wij na dit gezegd te hebben van uw opmerkingen en zullen wij onze inspanningen om de tevredenheid van onze gasten te behouden blijven intensiveren. .
Het was echt een plezier om u als onze gasten te hebben en, na het lezen van uw beschrijving, zijn we oprecht blij om te ervaren dat u een geweldige ervaring hebt gehad tijdens uw verblijf in ons resort en dat het eten, de personeelsvriendelijkheid en attentheid en de faciliteiten alles hebben hebben bijgedragen aan deze positieve indruk.

Kevin SIlva

Beoordeeld op 13 april 2019

Kamer sous-sol en donker. Had recht op upgrade ... Geen goede ontvangst. Geen drankje en maar 2 i.p.v. 3 bonnen voor andere restaurants..alhoewel ik 10 dagen all in boekte.Triestig eetzaal,net refter,eten nooit echt warm, ontbijt met de goedkoopste producten...alleen fruit ok. Veel te veel lawaai overal,zelfs aan strand muziekboxen.
Te weinig ligzetels die van 7u al bezet waren zonder gebruik...
Na 7 dagen zelf gevraagd om lakens te verversen, geen producten in de badkamer behalve mini flesje zeep en shampoo,en werd onvoldoende aangevuld.
All in niet echt all in!
Enige pluspunt:de ligging!
Geen 5 sterren waardig!

Kamertip: Suites met uitzicht op zee maar wel 1 avond per week disco voor de deur
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde alleen
OasisAtlantico, SUb-Responsavel van Hotel Oásis Salinas Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2019

Geachte cliënt

Bedankt dat je Oasis Salinas Sea hebt gekozen voor je vakantie en dat je een deel van je waardevolle tijd hebt gereserveerd om je feedback met ons en met medereizigers online te delen.

We waarderen de beschrijving van de positieve punten evenals de niet zo positieve punten die in uw recensie worden genoemd. Het spijt ons te moeten constateren dat onze diensten niet volledig aan uw verwachtingen konden voldoen, we zullen onze inspanningen om onze diensten te verbeteren en de volledige tevredenheid van onze gasten te verhogen, voortdurend opvoeren en hiervoor rekenen wij op de constructieve en waardevolle feedback van elk van de gasten. onze gasten.

We hopen dat we je kunnen overhalen om in de nabije toekomst terug te komen voor een volgend bezoek en ons de mogelijkheid bieden om je perceptie over ons te veranderen.
Vriendelijke groeten,

Kevin Silva

Beoordeeld op 9 april 2019

Wij zijn tevreden met alles. De ligging van hotel is perfect. Hotel zelf is zeer schoon en personeel is geweldig. Ze doen hun best om klanten tevreden te zien. Het eten is misschien niet zo erg gevarieerd, maar toch voldoende keuze voor iedereen.

Kamertip: 2 pers. Kamer
Datum van verblijf: april 2019
OasisAtlantico, Gerente de relações públicas van Hotel Oásis Salinas Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2019

Dear Luiza_rdam:

Thank you very much on behalf ou our management and all the staff for having choosen our resort , we have appreciated you have done , take your precious time for share a nice comments of our services . We have transmitted your compliments to our staff and they are very happy. We are happy for knowing that you have e nice holiday with you. We hope you come back soon , we will be looking forward for you next visit to our hotel , it will be a pleasure for us to offer the best attention because is our main goal. Thank you very much one more time , see you soon!

Best regard

Odelaines Delgado

Beoordeeld op 7 april 2019 via mobiele applicatie

Dat doe je natuurlijk niet zomaar. Prachtig hotel op een perfecte locatie. Dicht bij het centrum van Santa Maria, de pier en direct aan het strand.
Medewerkers zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Je kan goed communiceren in het Engels. Animatie team verzorgd hele dag door entertainment, maar je hebt er geen last van. Genieten ook van het strandpaviljoen.
Graag tot snel weer in Kaapverdië.

Datum van verblijf: april 2019
OasisAtlantico, Gerente de relações públicas van Hotel Oásis Salinas Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019

Dear WimvdMeer:

We would like to thank you on behalf of our management and all the staff from Oasis Salinas Sea resort.
It is pleasant to receive such nice comments of your stay with us.
We are glad to hear that you had an amazing and pleasant stay at our hotel. Our main goal is to satisfy our guests and it is very gratifying for us to know that we exceeded your expectations.
Thank you for taking the time to share your feedback with us.
We are looking forward to see you soon, our staff will be delighted to welcome you back.

Best regards
Odelaines Delgado