Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

Mirabela is een heel goed hotel met goed personeel !!
+ punten : goede bedden ,fijne warme douche,alles is zeer schoon, lekker ondbijt (zelfs pannenkoeken en pindakaas ! ) , midden in de hoofdstaat en vlak bij het strand.
- punten : geen

Ik heb hier een top vakantie gehad mede dankzij de eigenaren Ron en Judith !!!
Ik kom zeker nog eens terug

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde alleen
Ron B, Owner van Hotel MiraBela (Les Alizés), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2019

Hoi Bart,

Dank je wel voor je mooie recensie. We hadden het natuurlijk al van je gehoord maar we zijn blij dat je het zo naar je zin had bij ons. En nu je de lessen achter de rug hebt, kunnen we een volgende keer gezellig met z'n allen gaan kitesurfen. Tot de volgende keer.

(Ron en Judith) Hotel MiraBela

Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad op Sal Kaapverdië met een super verblijf in het hotel van Ron en Judith! Wat een feest. Het personeel is zeer vriendelijk, gezellig en behulpzaam. Fantastisch compleet ontbijt met elke dag een vers gebakken omelet op het dakterras waar het heerlijk wakker worden is.

Schone ruime kamer met balkon en heerlijke bedden/matrassen. Iedere dag weer een gat in de dagen geslapen, blijkbaar was het nodig :-).

De gastvrije en leuke eigenaren Ron en Judith zijn zeer behulpzaam. Goede tips over van alles in de omgeving tot kilte surfen en quad verhuur. Locatie van het hotel is top, midden in het gezellige Santa Maria. Stranden, beach clubs, de altijd levendige pier en vele en restaurants allemaal op loopafstand.

Een aanrader!!!

Datum van verblijf: december 2018
J9377EDronb, Eigenaar van Hotel MiraBela (Les Alizés), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2018

Hoi Leon,

Dank je voor jouw review.
Het was super gezellig dat jullie er waren. We zijn blij dat het jullie ook zo goed bevallen is.
Hopelijk tot snel.

Hartelijke groet,

Ron, Judith en de overige medewerkers van Mira Bela.

Beoordeeld op 5 december 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke week gehad, super leuk en gastvrij hotel midden in het gezellige centrum van Santa Maria. De Nederlandse eigenaren Ron en Judith staan altijd voor je klaar, ook de rest van het personeel is heel vriendelijk en spreken goed Engels. Het lekkerste begin van de dag is een ontbijtje boven op het heerlijk dakterras met uitzicht op de hoofdstraat en de zee. Thanks Ron en Judith

Datum van verblijf: november 2018
J9377EDronb, Owner van Hotel MiraBela (Les Alizés), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2018

Hoi Linda,

Dank je wel voor jouw review. Het was ontzettend gezellig dat jullie er waren, dus we kijken al uit naar de volgende keer :).

Hartelijke groeten,

Ron, Judith en de andere medewerkers
Hotel Mira Bela

Beoordeeld op 23 november 2018

Zeer gezellig gastvrij hotel midden in het heerlijke centrum. elke ochtend wordt bij het ontbijt een eitje voor je gebakken, en lekker buiten op het terras gegeten. bijzonder gastvrij en vriendelijke omgeving, iedereen voelt zich hier thuis.
Alle bezienswaardigheden binnen handbereik, 150 meter van het strand.
de leukste restaurantjes om je heen.

Hotel Les Alizes is qua ligging uniek te noemen een absolute aanrader en staat zeker voor herhaling op mijn lijstje

Bedankt en Groet,
Ronald & fam.

Kamertip: alle kamer zijn goed,
Datum van verblijf: november 2018

Hoi Ronald en familie,

Het was erg gezellig dat jullie er waren. Dank voor de mooie review en we zijn blij dat jullie het zo naar je zin hadden bij ons en in Santa Maria.
Graag tot de volgende keer!

Ron, Judith en alle medewerkers
Hotel Mira Bela (de nieuwe naam van Les Alizés)

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Warm welkom door de receptioniste en de kamer zag er fris en netjes uit. Perfecte locatie, binnen enkele minuten lopen ben bij diverse bars, restaurants, winkeltjes, activiteiten en het strand. Ontbijt is goed en je eet op het dakterras, waar je lekker even tot rust kunt komen.

Datum van verblijf: augustus 2018
J9377EDronb, Owner van Hotel MiraBela (Les Alizés), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2019

Dank je voor jouw recensie Samantha. Het was gezellig en we zijn blij dat ons hotel je goed bevallen is.

Hotel MiraBela