Beoordeeld op 9 maart 2019

Hilton is een mooi hotel, mooie kamers en goed en hygienisch sanitair. Bedden zijn matig. Personeel doet zijn/haar best maar heeft niet de servicegerichtheid die je bij andere Hilton/ Sheraton of Intercontinental hotels mag verwachten. Hier spreekt het merendeel geen Engels en dat maakt het er niet makkelijker op. De restaurants bieden een bescheiden kaart. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het buffetrestaurant. Het grillrestaurant op het strand vonden wij erg matig. Eten snel koud door de niet aflatende wind. Kortom; wil je 'n aantal dagen rond 'n zwembad liggen dan is dit 'n prima locatie. Door de harde wind wordt je op het strand gezandstraald en de zogenaamde boulevard naar het dorp is 'n verzameling bij elkaar gegooide stenen waar je nauwelijks fatsoenlijk op kunt lopen. Verder is er in de wijde omgeving niets te doen.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 3 maart 2019

Zeer mooi hotel, prachtige kamers en toplocatie. Maar dan volgt de teleurstelling, hier ontbreekt het duidelijk aan een bekwaam management of een zwaar tekort aan degelijk personeel. De bediening aan de verschillende restaurants/bars is ronduit triestig, het is werkelijk één grote chaos, ze zien geen werk, zijn lax en gemaakt vriendelijk. Het lijkt wel of je niet echt welkom bent en er tegen hun goesting gewerkt wordt, dit geldt voor 80% van het personeel, er zitten ook bekwamen tussen die wel hun best doen. Als je daar dan iets van zegt, dit enkel om te helpen, wordt er achteraf bij hun onderling gewoon mee gelachen, werkelijk onbeschoft ! Om nog maar te zwijgen over de kwaliteit van het avondeten, dat is echt niet het niveau van een vijfsterrenhotel. Het ontbijtbuffet is wel in orde. Zonde! Dit zou een tophotel kunnen zijn, mits een stevige reorganisatie.
Beter management, personeel in de bediening en koks die smaak aan het eten kunnen geven. Nog veel werk aan de winkel dus! Als bonus op onze vakantie zijn we driemaal s'nachts opgeschrikt geweest door vals brandalarm, héél het hotel in paniek. Er volgde geen enkele verontschuldiging. Ons zien ze nooit meer terug! Hopelijk is dit niet het standaardniveau voor alle Hilton hotels.

Kamertip: Hoger gelegen kamers hebben een mooier uitzicht en meer privacy. Afwerking en isolatie zijn van zeer hoge kwaliteit
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 2 maart 2019

Wij verbleven ( familie met 2 kinderen , 4 & 6 jaar) 21 tot 28 februari 2019. Hotelkamer prima, wel compact voor een familie , maar dat wisten we vooraf. Na 1 nacht wel van kamer gewisseld omdat we eerst kamer met zicht op grijze bouwplaats hadden en hierna pool and seaview. veel leuker. Ontbijt is zeer uitgebreid. Personeel heeft nog wel training nodig, want bied geen service waardig aan het hotel. Intenties zijn goed, maar de skills nog niet.
Gym is prima. Spinning buiten is leuk initiatief, maar leraar heeft niet echt interactie met de gasten.
Wat wel heel irritant en vervelend was dat gedurende ons verblijf maar liefs 5x ‘s nachts het brand alarm af ging in 1 week !,! Onze kinderen waren daar behoorlijk van slag van.
Na de 5 de keer keren we een brief met een gratis voucher voor de Spa sauna gebruik gratis, maar je moet wel reserveren . aardige suggestie maar als de helft hier gebruik van gaat maken van de gasten is deze overvol. Wij kregen de voucher de avond voor ons vertrek dus helemaal niet van toepassing voor ons. Zeer onprofessioneel.
Buffet restaurant is ok, Beach restaurant is leuk en lekkere gerechten , maar ook weer het personeel die niet altijd geschikt zijn voor de job.
Kidsclub is aardig bedacht maar niet actief personeel werkzaam, dus heel erg , no stress, gedachten, maar geen begeleiding of welkom.
We hebben een fijne vakantie gehad in een mooi hotel met prachtige tuin en zwembad, maar de omgang met haar gasten mag zeker wel een stuk gastvriendelijker en competenter.

Kamertip: Poolview kamer
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

De plek is super relax overdag een cocktail drinken deze waren perfect. Als diner een kreeft besteld zag er super uit op het bord alleen Jammer dat hij rauw van binnen was. Ik vondt zelf dat deze keuken niet Hilton waardig is. De prijzen zijn Europees maar de kwaliteit is dat zeker niet. JAMMER!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 10 december 2018

Een prachtig hotel. De kamers zijn top. Het bed is aangenaam. Het ontbijt is zeer lekker en afwisselend. De bediening is behulpzaam en zeer vriendelijk. Er zijn eigenlijk geen minpunten die ik kan bedenken.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonCaboVerdeSal, Guest Relations Manager van Hilton Cabo Verde Sal Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2018

Dear guest,

Thank you for choosing to stay in Hilton Cabo Verde Sal Resort.

We are delighted to read you enjoyed your stay and your overall experience was very good.

We hope to welcome you back soon!

Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team