Beoordeeld op 14 maart 2018 via mobiele applicatie

Mooi nieuw hotel. Goede ligging aan het strand. Gastvrije medewerkers in het restaurant die je in de watten leggen en mooie kids club met lieve Josi de nanny. Ook erg schoon dankzij de vele hard werkende schoonmaaksters. Hotel heeft nog wel kinderziektes. Het ontbijtbuffet is goed. Het avondbuffet is geen 5 sterren en het restaurant is te open gebouwd. De harde wind heeft vrij spel en maakt het eten en het zitten snel koud.

Nare ervaring bij vertrek; staf vergat een koffer van ons in de taxi te laden. Dat ontdekten we pas op het vliegveld. Halsoverkop retour en met veel stress uiteindelijk onze vlucht gehaald. Na contact met hotel dook men voor verantwoordelijkheid en weigerde excuses te maken en extra taxikosten die we moesten maken te vergoeden. Spijtig en dit maakt dat wij niet meer terug zullen keren

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 12 maart 2018

Mooi hotel. Proper. Mooie locatie aan het strand. Ontbijt en avondmaal verzorgd, avondmaal geen 5* waard, maar ze doen wel hun best. Dresscode zou moeten nageleefd worden( mannen s avonds in zwemshort, t shirt en slippers... dit past niet). Restaurant niet afgesloten, vaak te koud om te zitten zonder jas door de felle wind op kaapverdië.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonCaboVerdeSal, Guest Relations Manager van Hilton Cabo Verde Sal Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2018

Dear guest,

We appreciate you taking the time to share your review.

Your concerns were passed to the management and we already reassured our dress code in our outlets.

Beoordeeld op 5 maart 2018

Heel mooi hotel. Goede ligging dichtbij het centrum en ook direct aan het mooie strand. De kamers zijn prachtig. Het personeel is super, heel vriendelijk en proberen van je verblijf het beste te maken. Het eten vonden wij ook heel goed zowel aan het zwembad als aan het strand. Bedankt voor de goede service. Misschien 1 minpuntje het water van het zwembad is heel koud.

Datum van verblijf: februari 2018
HiltonCaboVerdeSal, Guest Relations Manager van Hilton Cabo Verde Sal Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2018

Dear,

Thank you for being our guest during your recent stay in Sal.

We are pleased that you enjoyed many aspects of our property and location.

Beoordeeld op 18 februari 2018

Dit is een super mooi hotel met prachtige kamers. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Jammer dat het eten 's avonds koud was. Tip : boek enkel ontbijt en eet 's avonds à la carte in de beachbar van het hotel. Kostprijs ongeveer hetzelfde maar wel beter en warm eten. Voor de rest super hotel! Echte aanrader!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonCaboVerdeSal, Guest Relations Manager van Hilton Cabo Verde Sal Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2018

Dear guest,

Thank you so much for taking the time to rate your experience following your stay with us.

On behalf of our entire team of hospitality professionals, i would like to apologize regarding the cold food.
Your feedback will be shared with our entire team as we are always looking for ways to enhance our guest experience.

However we are pleased that you enjoyed our breakfast and beach restaurant.

Beoordeeld op 9 februari 2018

Net als de andere Hilton hotels is de sfeer eerder business gericht. Een vlotte check inn en vriendelijk personeel. De superieur kamer met zeezicht was groot, mooi ingericht, ruime badkamer, goeie douche en bad. Toch hadden we de ligging van de kamer anders voorgesteld. We keken op de binnenkoer met zwembad en in de verte zagen we een stukje oceaan. Het zwembad met grijze tegels is niet echt aantrekkelijk en geeft een koud gevoel. De tuin is mooi aangelegd en onderhouden.
Het ontbijt is zeer uitgebreid met showcooking en 'home baked bread'. Een pluspunt is elke morgen 'fruit of the day' en vers geperste fruitsappen. Eigenlijk zou het een perfect ontbijtbuffet zijn met een glaasje cava en gerookte zalm.
Voor de lunch heb je de keuze tussen de poolbar en de Bounty beach bar. De menukaart is ongeveer gelijk en het eten is lekker en goed gepresenteerd. De bediening is vlot. Voor het dinner kan je terecht in het Magellan restaurant of de Bounty beach restaurant. In Magellan is er elke avond een thema buffet, Italiaans, Mexicaans of Portugees. Er is ook showcooking met een wok, pastas en pizzas vers gebakken. Ook tonijn of lamskotelet wordt vers gebakken. Kortom alles is vers bereid en heel lekker. Ook het dessertbuffet is uitgebreid met vers fruit en kazen.
s'Avonds kan je ook reserveren in de Bounty. De gegrilde tonijn en dorade filet zijn perfect bereid. Bounty is op het strand gelegen maar spijtig was het s'avonds te koud om nog wat na te genieten. De dranken zijn niet inbegrepen bij de maaltijden. Voor een (klein) glas wijn betaal je vijf euro. De goedkoopste fles wijn vanaf 25 euro.
We hadden volpensioen en konden kiezen uit de menukaart maar soms is het onduidelijk wat mag en niet mag. Beter zou zijn een aparte menukaart voor volpensioengasten. Kijk ook altijd goed de rekening na van de dranken en controleer de dranken in de minibar op de kamer dan heb je geen discussie achteraf.
Het enige minpunt waar het management iets moet aan doen is een glazen wand te plaatsen in het restaurant. Daar het s'avonds zeer fris was en een koude wind was er geen mogelijkheid om binnen te eten. Na het dinner kon je nog terecht in de bar maar ook daar was het te koud om nog wat te genieten van de avond. We hebben genoten van een weekje Hilton maar in het hotel ontbreekt een vakantiegevoel. Het is natuurlijk geen all inn resort en voor kinderen is er weinig speelruimte. Kinderen moeten goed in de gaten gehouden worden bij het zwembad. Pedicure is zeer goed maar prijzig. We betaalden 55 euro per persoon en nagellak is 15 euro extra.
Hilton is zeer goed gelegen nabij het stadje Santa Maria, je kan er zo te voet naartoe en naast de deur kan je een gokje wagen in het Casino. Onze voorkeur gaat toch nog naar Melia Llana, een all inclusive resort met adults only.

Kamertip: Er zijn maar enkele kamers met frontaal zeezicht. Superieur kamer met zeezicht kijkt uit op terras en zwembad met in de verte de oceaan.
Datum van verblijf: februari 2018
HiltonCaboVerdeSal, Guest Relations Manager van Hilton Cabo Verde Sal Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2018

Dear,

Thank you for being our guest!

We appreciate your wonderful comments regarding our rooms, garden and breakfast.

We will be more than pleased to welcome you back again if your travels bring you our way.