Beoordeeld op 3 januari 2019

We bezochten een paar eilanden in Kaapverdië en eindigden met 3 nachten in Budha Beach op Sal. Het hotel ligt (op dit moment nog) op het einde van de bebouwing langs de kust van Santa Maria, waardoor het er erg rustig is. Het is vooral gericht op koppels, de staff is erg attent en vriendelijk. Kamers zijn goed onderhouden, met zeer comfortabele bedden.
Er zijn standaard kamers aan de straatkant, die geen zeezicht hebben. De uitrusting van de dubbele ligbedden is niet altijd even goed (ze worden wel elke dag schoongemaakt). Ook hier heb je last van "handdoekenleggers" om 7 uur 's ochtends...
Het ontbijtbuffet is gelimiteerd, maar er is wel een mooie kaart met warme gerechten die men voor je klaarmaakt. Het restaurant voor lunch/diner is niet zo gezellig, maar de gerechten zijn wel lekker.

Datum van verblijf: december 2018
BudhaBeachTHe, Gerente van Hotel Budha Beach THe Senses Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Antwerpen,

We stellen uw mening zeer op prijs, het maakt ons erg blij dat u ervan hebt genoten. En we zullen proberen te verbeteren door meer hangmatten te plaatsen. Bedankt! We hopen je snel weer te zien! Gegroet!

Beoordeeld op 20 oktober 2018 via mobiele applicatie

Normaal gesproken schrijven we niet zo snel een review, maar we hebben in The Budha Beach Hotel zo ontzettend genoten dat we graag een uitzondering maken.

Ons verblijf was ontzettend prettig. Zowel in menselijk- als in professioneel opzicht blonk het uit. Mooi modern hotel om heerlijk tot rust te komen, geen massatoerisme. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Servicegericht, zo was vanwege een andere reservering een late check out in onze kamer niet mogelijk, maar konden we kosteloos gebruik maken van een andere beschikbare kamer voor een douche voordat we eind van de middag naar het vliegveld vertrokken. Alles fantastisch schoon en goed verzorgd, van zwembad met ligbedden tot onze kamer met terras. Prima ontbijt en je kunt ook lekker lunchen, dineren of een cocktail drinken in het restaurant. We hadden speciaal een kamer met terras geboekt en dat was wel heel prettig, dan heb je nog een eigen zitje buiten met prachtig uitzicht op zee. Ruime en schone kamer, eventuele kan er iets meer sfeer in worden gebracht.

Het hotel bevindt zich in een rustig gedeelte van Santa Maria, zo’n 10-15 minuten lopen van het centrum of een zandstrand. Voor ons geen enkel probleem, maar eventueel kun je ook goedkoop een taxi nemen.

Kortom, zeker een aanrader en wij komen ook graag nog eens terug!

Datum van verblijf: oktober 2018

Geachte Suzanne, we zijn erg blij om uw complimenten te horen. Je was ook heel charmante klanten en we zouden je graag snel weer zien. Bedankt voor het nemen van uw tijd om ons te feliciteren. Groeten uit Sal!

Beoordeeld op 8 september 2018 via mobiele applicatie

Wij willen eerder uitchecken omdat het niveau van het hotel ver onder het gemiddelde is van 4 ster. Wij willen naar Hilton hotel inchecken en we werden al snel bedreigd met de politie. We hebben heel wat nachten erop zitten en ook betaald maar een gast word niet gewaardeerd. Nu zitten we gedwongen vast. Schande voor dit hotel de senses collection en de gasten die er nu zitten hebben het meegemaakt. En heel jammer van onze vakantie. Boek maar Hilton hotel daar heb je goede communicatie en service.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk rustig plekje op het eiland, schitterend uitzicht, ver van de grote resorts. Suite was heerlijk met mooi uitzicht, kamer is groot, maar functioneel. Alles schoon en super vriendelijk personeel. Ontbijt lekker, diner goed.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 5 december 2017 via mobiele applicatie

Mooi, sfeervol hotel. Beetje van alles. Buddhabeelden, Chinese wachters en Moorse lampjes. Mooi zwembad. Ruime, nette kamers, goede douches. Relaxed sfeertje, wel hele dag muziek. Als je allergisch bent voor musac kies dan wat anders. Gaaf uitzicht op zee; kite- en windsurfers. Vriendelijk personeel. Ligt wel een stukje buiten het centrum. Ongeveer 800 m lopen. Vond dat zelf geen bezwaar, beetje bewegen kan geen kwaad.
Santa Maria is een gezellig plaatsje met ruime keus aan restaurants in alle prijsklassen. Levendig straatbeeld, rijden wel wat auto's, maar absoluut niet storend.

Datum van verblijf: december 2017