“Fijn appartement”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Fijn appartement”
Beoordeeld op 20 december 2019 voor een verblijf in december 2019

Eenvoudige inrichting, maar alles wat je nodig hebt. Lekker slapen, eten, fijn douchen en een heel fijn balkon met mooi vrij uitzicht op zee. Het ligt op een rustige plaats aan de rand van Santa Maria. Een stukje lopen naar de restaurantjes en winkeltjes, maar wij vonden dat juist fijn. Vlakbij is ook een klein winkeltje waar iemand wat kleine dingen verkoopt, water etc. Dat is ook altijd makkelijk. Wij vinden het een gezellig appartement. Ook erg vriendelijke en rustige mensen, bij aankomst en vertrek, de chauffeur, het in- en uitchecken, alles verliep soepel en rustig. Prima verzorgd allemaal! Wij zouden hier graag terugkomen.

Datum van verblijf: december 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Beoordeeld op 28 februari 2018 voor een verblijf in januari 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Datum van verblijf: januari 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren