Beoordeeld op 28 februari 2018

De eerste nacht kregen we niet het appartement waar wij voor hadden geboekt. Wij moesten het die dag doen met een kamer die vies was en met beestjes in bed.
De andere dag weer slepen met de koffers voor het juiste appartement en dat is een hele mooie plek. Nadeel, 14 dagen met rugklachten gelopen i.v.m. slechte bedden.
Tip kies kamer nr 2 en vraag bij inchecken om een topdek voor het bed om de veren niet te voelen.
Het is een mooie lokatie zo aan het strand het personeel is vriendelijk maar ga niet in hun restaurant eten.Het eten is daar verschrikkelijk.De garnalen waren verrot. Neem daar ook geen ontbijt. Heerlijk ontbijten kan je bij CapeFruit.

Kamertip: Vraag altijd zeezicht, niet zij zeezicht dan heb je altijd een goede kamer.
  • Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 13 januari 2018 via mobiele applicatie

Het is een prachtige locatie. Goed onderhouden tuin. De appartementen zij simpel maar schoon.
Personeel is vriendelijk. Er loopt bewaking rond en iedereen doet zn best voor je.
Kindvriendelijk. Heerlijk zwembad.
Ga vooral soms ontbijten bij Cape Fruit, aan de overkant.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Wij zaten in PA Residence II. Schoon appartement van alles voorzien. Het appartement werd in de 10 dagen tijd 2x schoongemaakt, prima want we hadden dit niet verwacht. Vriendelijk personeel. Prachtig uitzicht en lekker rustig. Direct aan het strand en alles lekker dicht in de buurt. Ga voor de lunch naar D’Angela, lekker en niet duur. Voor het ontbijt moet je Naar Capefruit. Zo ontzettend lekker en alles vers! Wij kregen via booking.com te horen dat er weinig op het eiland te verkrijgen was qua vlees en apotheek. Ik weet niet wat ze daar mee willen bereiken want alles is daar in overvloed. En je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.

Verbleef: december 2017
Beoordeeld op 25 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij betaalden €1450 voor 10 dagen met 2 pers. Incl. Vlucht dus de verwachting was niet heel hoog.

Dit klopt ook, prijs/kwaliteit is prima maar verwacht geen luxe. Het zwembad is netjes en het uitzicht mooi.
Het gebouw wat voorheen waarschijnlijk een restaurant was lag er nu verlaten bij. De kamer is prima, wij sliepen er alleen.

Locatie is echt perfect, op 50 meter lopen zit je in het bruisende avond leven, cape fruit ligt op 20 meter en chez pastis op 150 meter ( geweldige eet tenten )

Personeel is vriendelijk en behulpzaam!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Alessandro P, Responsabile relazioni pubbliche van Porto Antigo Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2017

Thanks Martijn V for the information you provided, we look forward to you soon.

Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het appartement was schoon, netjes en ruim. We hadden een 3 kamer appartement, waarbij 1 slaapkamer op de begane grond en een boven. De keuken was klein, maar door een goede inrichting meer dan groot genoeg. De badkamer was tevens ruim, echter was de douchekop vol kalk, waardoor het water overal heen spoot. Dit hebben we opgelost door een nachtje azijn. Schoonmaak wordt dagelijks gedaan, waarbij zelfs de afwas wordt gedaan. De airco werkte helaas niet tot de slaapkamers, waardoor het in de nacht erg warm was. Bedden lijken wel langste tijd te hebben gehad, de spiralen waren voelbaar als je op bed lag. Uitzicht was mooi vanaf balkon.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Alessandro P, Responsabile relazioni pubbliche van Porto Antigo Residence, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2017

Thanks Selena L for the information you provided, we look forward to you soon.