Opslaan

Private Island Tour
4 beoordelingen
vanaf US$ 191,70
Beoordeeld op 28 april 2015 via mobiele applicatie

Tegenwoordig is deze zout winning meer een toeristen trekpleister, wil je naar binnen kost dit 5euro de lokale bevolking betaald niks ? Er valt weinig te zien, ja je kunt er even in gaan drijven. Als je het alleen wilt zien kun je ook gewoon de bergwand op lopen om de zoutwinning te kunnen zien.

Datum van activiteit: april 2015
Beoordeeld op 27 april 2015

April 2015 deze bijzondere plek bezocht. Zoutwinning in een oude vulkanische krater. Het belangrijkste zijn de omgeving en het drijven in het zoute meer, dus niet super bijzonder maar wel leuk om even geweest te zijn. Je kunt je hier om kleden en na afloop douchen voor een euro. Prima.
En ja, je blijft echt drijven in het zoute water (concentratie is 50 keer hoger dan normaal zeewater). Tip: zorg dat je geen water in de oog krijgt, dat is niet zo prettig!

Datum van activiteit: april 2015
Beoordeeld op 24 maart 2015

Heel bizonder om in het zoute water te zijn. Je blijft gewoon echt drijven! Entree is 5 euro. Op het eiland kan je met euro's en escudoos betalen. Zelfs met een combinatie van beide.

Datum van activiteit: maart 2015
Beoordeeld op 17 maart 2015

Jammer voor ons geld !!!! Maar dit is eigenlijk geen entreegeld waardig !!! Deze attractie zou je kunnen beschrijven als een attractie die je in één oogopslag gezien hebt. Wij hebben ons de moeite getroost om toch tot op het einde van de zoutvelden te gaan wandelen. Je kan er echt niet veel gaan doen. Even het landschap (of beter gezegd de put) overschouwen en terug wegwezen. Maar goed, je betaald wat inkomgeld en dan wil je toch iets zien. je kan best ook niet te vroeg gaan want dan is het bijhorende café restaurant ook nog niet geopend.

Datum van activiteit: februari 2015
Beoordeeld op 21 januari 2015

Gewoon een leuke bezienswaardigheid. Na een uurtje hadden we het wel gezien. pas op dat je niet met lichaamsdelen langs de grond schaart. zout is erg scherp.

Datum van activiteit: september 2014