“Heerlijk en vertrouwd”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwaliteit zoals je van een Hard Rock Cafe kunt verwachten, heerlijke hamburgers en een lekker biertje met goede muziek op de achtergrond.
Bediening erg vriendelijk.

Cara T, General Manager van Hard Rock Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2018

Thank you for your comments.
Bob

12 oktober 2017 beoordeeld

Met mijn zoon hier gegeten. Na enig twijfelen ging ik voor de nachos (een voorgerecht dat prima dienst kan doen als hoofdgerecht) en mijn zoon voor de combo ribs and pulled pork. Het smaakte allemaal heerlijk. De wachttijd was alleen langer dan ik gewend ben ik Amerika, ondanks dat de tent niet helemaal vol zat.

Cara T, General Manager van Hard Rock Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2017

Thank you for your comments.
Greatly appreciated!
Bob

1 januari 2017 beoordeeld

Na een bezoek aan de Niagara Falls (Canada) rij ik voor de fun over de Rainbow Bridge richting USA. Aan de grens zie ik per toeval het logo van een Hard Rock Cafe. Nadat we eindelijk over de grens waren (we hadden geen ESTA), kon ik het niet laten daar even te passeren voor een drankje en een souvenir. Blijkt dat er op minder als één km in Canada ook een Hard Rock Cafe is...

Antwoord van management:Gereageerd 22 februari 2017

Thank you for taking the time to write this review. We are glad you stopped in to dine with us. The next time you visit Niagara Falls we hope you will join us on Thursday night for Live Bank Karaoke!

Regards,
Guest Services

23 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Is er een Hard Rock cafe in de plaats die ik bezoek, ga ik er altijd even langs zo ook in Niagara Falls. Lekkere burger gegeten. Goede kwaliteit.

16 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor $ 10 parkeren bij het Hard Rock café en later naar de Niagara watervallen. Geluncht met 5 personen en met zijn allen een groot voorgerecht gegeten. De cola is van Pepsi terwijl het Hard Rock café aan de overkant in Canada Coca Cola schenkt.

Reizigers die Hard Rock Cafe bekeken, bekeken ook

Niagara Falls, NY

In Hard Rock Cafe geweest? Deel je ervaringen!