“Burger of toch iets anders”
Beoordeling van Hard Rock Cafe

Hard Rock Cafe
Geclassificeerd als nr. 22 van 323 Restaurants in Niagara Falls
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
12 oktober 2017 beoordeeld

Met mijn zoon hier gegeten. Na enig twijfelen ging ik voor de nachos (een voorgerecht dat prima dienst kan doen als hoofdgerecht) en mijn zoon voor de combo ribs and pulled pork. Het smaakte allemaal heerlijk. De wachttijd was alleen langer dan ik gewend ben ik Amerika, ondanks dat de tent niet helemaal vol zat.

Datum van bezoek: oktober 2017
Cara T, General Manager van Hard Rock Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2017

Thank you for your comments.
Greatly appreciated!
Bob

1 januari 2017 beoordeeld

Na een bezoek aan de Niagara Falls (Canada) rij ik voor de fun over de Rainbow Bridge richting USA. Aan de grens zie ik per toeval het logo van een Hard Rock Cafe. Nadat we eindelijk over de grens waren (we hadden geen ESTA), kon ik het niet laten daar even te passeren voor een drankje en een souvenir. Blijkt dat er op minder als één km in Canada ook een Hard Rock Cafe is...

Datum van bezoek: oktober 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 22 februari 2017

Thank you for taking the time to write this review. We are glad you stopped in to dine with us. The next time you visit Niagara Falls we hope you will join us on Thursday night for Live Bank Karaoke!

Regards,
Guest Services

23 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Is er een Hard Rock cafe in de plaats die ik bezoek, ga ik er altijd even langs zo ook in Niagara Falls. Lekkere burger gegeten. Goede kwaliteit.

Datum van bezoek: juni 2016
16 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor $ 10 parkeren bij het Hard Rock café en later naar de Niagara watervallen. Geluncht met 5 personen en met zijn allen een groot voorgerecht gegeten. De cola is van Pepsi terwijl het Hard Rock café aan de overkant in Canada Coca Cola schenkt.

Datum van bezoek: juli 2015
25 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, leuk personeel alles is zeer betaalbaar

Lekker spareribs en ze hebben Heineken

Alles ligt centraal gelegen en je bent zo in Canada

En gratis WiFi

Claire S, Manager van Hard Rock Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2014

So happy you enjoyed your ribs!! Looking forward to ROCKIN with you again!!

Reizigers die Hard Rock Cafe bekeken, bekeken ook

In Hard Rock Cafe geweest? Deel je ervaringen!