“Leuk restaurant, bezoekje waard”
Beoordeling van Dutch Kills Centraal

Dutch Kills Centraal
Geclassificeerd als nr. 1 van 298 Restaurants in Long Island City
Keukens: Amerikaans, Pub-restaurant
Geschikt voor: Barscene, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt op 20 meter van ons Nesva hotel. Hebben hier buiten gegeten vanwege de aangename temperatuur. Prima kaart en ze gaven aan dat de bereiding een half uur zou duren. Het eten was er sneller. Eten was prima, alleen de kinderen vonden de vis bij de 'fish and chips' wat smakeloos. Deze was ook weinig gekruid.

5 juni 2017 beoordeeld

We zijn daar gaan eten omdat dit restaurant vlak bij ons hotel zat. Het was onze laatste avon, anders zouden we hier zeker nog een keer terug komen. Het eten is heerlijk en de bediening uitermate correct. Ze waarschuwde zelfs dat het hoofdgerecht een half uur duurde om te bereiden. Geen probleem natuurlijk. De calamaras beslist een aanrader. En buiten zitten is ook leuk, het is net iets anders als in Manhattan, maar daarom juist zo leuk.

9 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlakbij four points hotel, goed adres voor een gezellige avond. Prima kaart en twee keer lekker gegeten tijdens ons verblijf in hotel dichtbij.

2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten in een gezellig, bijna Europees soort eetcafe. Prijs is prima voor New Yorkse begrippen. Bediening is uitstekend.

4 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk eetcafé, prima eten en drinken, vriendelijk personeel, en erg handig is dat het op loopafstand van de metro is.

Reizigers die Dutch Kills Centraal bekeken, bekeken ook

Long Island City, Queens
Long Island City, Queens

In Dutch Kills Centraal geweest? Deel je ervaringen!