“It is what it is !”

John Brown Smokehouse
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Snelle hap in Long Island City
Keukens: Amerikaans
27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Combinatie van afhaal, formicablad en bruine kroeg met eerlijk en echt goed voer. Prima sfeer, gezellig luidruchtig.

Datum van bezoek: september 2017

18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist hier heerlijk gegeten. Snelle service & super mals vlees. Voor $38,- 2 maaltijden, alleen frites overgehouden. Biertje van de andere counter erbij voor $8,-. Tussen de Amerikanen gegeten. Als je van vlees houdt, moet je hier zijn.

Carnivoor? Neem de 3 ribs + 1 meat, burned ends. Zie foto.

Datum van bezoek: december 2016
15 november 2016 beoordeeld

Stond hoog aangeprezen, maar wij vonden het tegenvallen. Waarschijnlijk de verkeerde gerechten gekozen. Zelf had ik de hele kip, was wat droog en tja matig van smaak. Atmosfeer van de tent is prima. Mensen die elkaar kennen en de prijs is goed.

Datum van bezoek: november 2016
30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van vlees houd is dit een fantastisch plek. Gezellig sfeer. Van de 4 dagen dat wij in NYC waren er 3 keer gegeten en elke keer overtrof de ander keer weer.

Datum van bezoek: augustus 2016
22 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Je maakt je keuze op een leuk krijtbird en haalt je bbq gerecht af aan de balie en kiest een plaatsje aan de tafels, niet heel veel sfeer maar om snel iets te eten is het prima

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die John Brown Smokehouse bekeken, bekeken ook

Long Island City, Queens
Long Island City, Queens

In John Brown Smokehouse geweest? Deel je ervaringen!