“Lekker eten”

Keukens: Diner
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een old school diner...op loopafstand van Courtsquare station en Queens Plaza. Verrassend wat we kregen bij onze bestelling. Mijn dochter had pasta besteld en kreeg soep vooraf, er waren broodjes en een bordje coleslaw...wij konden het allemaal niet op! Lekker gegeten voor een goede prijs.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en je wordt snel geholpen. Eten is niet geweldig lekker, maar ook niet vies. Goed voor een snelle hap.
Wij hebben hier meerdere keren gegeten, het ontbijt vonden we het lekkerst. Pannenkoeken waren wat droog en vlees ook niet heel bijzonder.

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een authentieke diner met het oudste deel uit de fourties. Geweldige ervaring, super service en lekker eten. De friet is waarschijnlijk de beste friet die ik ooit gegeten hen. Absolute aanrader!

15 november 2016 beoordeeld

Zeer uitgebreide eetgelegenheid met een groot menu. Is 24 uur per dag open dus alles kan besteld worden op elk moment van de dag. Zijn er meerdere keren geweest, voor zowel ontbijt als een bakje met wat lekkers tussendoor.

Schappelijke prijzen en een leuke sfeer. Je wordt snel geholpen en de koffie wordt bijgevuld. Verder alles in grote porties en van alles was wat.

31 mei 2015 beoordeeld

Ben daar een paar keer geweest om wat te eten, van ontbijt tot diner. Goede vlotte service met heel vriendelijk personeel. Eten is goed hoewel wat prijzig voor de locatie. Je krijgt standaard een groot glas ijswater met de menukaart. En je krijgt standaard een portie gebakken aardappelen op je bord, zelfs bij roerei!! Al met al een goede ervaring, een aanrader. Let op, het personeel is van origine Spaanstalig, dus wat moeilijk te verstaan door een dik accent.

Reizigers die Court Square Diner bekeken, bekeken ook

In Court Square Diner geweest? Deel je ervaringen!