“Heerlijk gelunched”

Geclassificeerd als nr. 4 van 32 Restaurants in Brela
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier in juni en hebben hier een heerlijke pasta gegeten met een lekker glas wijn. Vriendelijke bediening en hele nette zaak.

27 september 2017 beoordeeld

Dit restaurant heeft maar 1 nadeel; je kunt er vaak niet terecht omdat het vol is. Binnen kun je reserveren, op het terras niet. Dus ver van tevoren reserveren of vroeg in de middag al op het terras een drankje drinken.
De keuken is prima en het is zeker niet te duur. We hebben hier heerlijk gegeten.
Ik zou voor de vis gaan....

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden ons verheugd op een avondje lekker eten. Helaas werd dit ons niet vergund. Na een tijdje wachten werd het hoofdgerecht geserveerd. Jammer het voorgerecht was vergeten. Een glaasje wijn als excuus en de avond verpest. Jammer.

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier toevallig terecht gekomen. Erg goed gegeten. Gegrilde vis en pasta met zeevruchten. Personeel was ook erg vriendelijk goede sfeer.

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader naast het zeer goede eten ook lekkere wijnen en goede en vriendelijke bediening. Wij gaan er zeker nog een keer heen.

Reizigers die Konoba Feral bekeken, bekeken ook

Brela, Split-Dalmatië

In Konoba Feral geweest? Deel je ervaringen!