Norbert V

Cap Skirring: het geluk en de zon lachen je toe

5,0 van 5 bollen26 mrt 2024 beoordeeld
We hebben nogmaals enorm genoten van de vriendelijkheid en gastvrijheid van het Senegalese volk. Alhoewel ze het met enorm weinig moeten stellen, hebben ze steeds de lach op het gelaat en steeds bereid om je direct van dienst te zijn.
Een groot voordeel is natuurlijk het prachtige weer en de heel mooie lokatie. De Club is perfect geïntegreerd met de ganse omgeving.
De kwaliteit en verzorgde presentatie van de verschillende maaltijden is prima.
Een apart woordje voor de heel actieve manier waarop ClubMed betrokken is bij enorm veel concrete sociale projecten die de lokale gemeenschap wel een grote stap vooruit helpt.
Datum van verblijf: maart 2024
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Is er een probleem met deze beoordeling?
sitting place
  • eDreams
4.9 km van Club Med Cap Skirring - Senegal
Bar/lounge
13.7 km van Club Med Cap Skirring - Senegal
Campement de l’île d’Egueye au beau milieu d’une nature luxuriante
13.6 km van Club Med Cap Skirring - Senegal
13.8 km van Club Med Cap Skirring - Senegal
Meer hotels in Cap Skiring bekijken
Beoordeeld op 20 maart 2024

Ik heb een fantastische week doorgebracht in Club Med Cap Skirring in Senegal en het was werkelijk prachtig! De locatie is adembenemend mooi, met uitgestrekte stranden en een serene sfeer die perfect is om tot rust te komen.

Het personeel verdient echt een pluim, ze zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Altijd met een glimlach en bereid om te helpen bij alles wat je nodig hebt. Het voelde als thuis weg van huis dankzij hun gastvrijheid.

En dan het eten... Wauw! De culinaire ervaring was gewoonweg fantastisch. Het was een waar genot om te dineren in dit resort.

Een speciale dank aan Bénédicte van de Go Sport activiteiten, die ons hielp om onze tijd vol plezier en avontuur te plannen. Haar enthousiasme en kennis maakten elke activiteit nog leuker.

Als gast en arts wil ik ook graag mijn oprechte dank uitspreken aan de Club Med Foundation voor hun waardevolle acties. Het is bewonderenswaardig hoe zij zich inzetten voor gemeenschappen en projecten die de gezondheid en het welzijn van mensen verbeteren. Hun inspanningen hebben een diepgaande impact op vele levens en ik ben dankbaar dat ik deel kon uitmaken van een resort dat deze positieve impact ondersteunt.

Kortom, Club Med Cap Skirring is de perfecte plek voor wie op zoek is naar rust, schoonheid en een buitengewone ervaring. Ik kan niet wachten om terug te keren naar deze oase van kalme en sereniteit.

Pieter

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 20 februari 2024

golf is top , de ene caddy is al beter dan de andere, en de strandstoelen en apero bar zijn ook top met zijn life music ! de versieringen van de thema avond zijn altijd supermooi gedaan!
! de spektakels vond ik van mindere kwaliteit vergeleken met cancun.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 19 april 2023

Tijdens de paasvakantie logeerden we 2 weken in deze club. De club is niet te groot, met een groot weids strand. De sfeer is zeer gemoedelijk zodat je hier wel moet gaan thuisvoelen. Volgend jaar worden de kamers gerenoveerd, aangezien deze nu wat verouderd waren. We denken er zeker over om nog eens terug te gaan een van de jaren. De chef d'animation en de chef du Village Bruno doen er alles voor om het echt een memorabele vakantie te laten worden. We willen hen dan ook zeer bedanken!

Ook nog bedankt aan
Bar: Selen voor haar glimlach achter de bar
Tennis: Alphonse en Rosalie voor de vele tips en hulp bij het ontdekken van het land
Sailing: Tarek, Tolga, Sherif voor een ongelooflijke armada naar een verlaten strand
Table service: Lamin voor de lieve gesprekken aan tafel
Animation: Serigne, Ibram, Ibra voor de goede muziek aan het zwembad doorheen de dag en de verzorging van het geluid en licht tijdens de shows

Beoordeeld op 16 april 2023 via mobiele applicatie

Met ons gezin logeerden we 2 weken in club Med Cap Skirring. Deze club is zeer aangenaam en iedereen van de go’s loopt rond met een glimlach. Fantastisch! Het eten was zeer lekker en gevarieerd. De kamers een beetje verouderd, maar aangenaam.
Ook buiten de club, bij de lokale bevolking voel je je zeer welkom.
De sporten zijn een zeer leuke ontspanning.

Special thanks to:
Bar: Selen
Tennis: Alphonse, Rosalie
Sailing: Tarek, Tolga, Sherif
Tabel service: Lamin
Animation: Serigne, Ibram, Ibra

Beoordeeld op 14 april 2023

De kamers zijn verouderd, vooral de badkamer . Als je niet goed te been bent liefst een kamer dicht bij de receptie vragen.
Het eten is heel lekker, en voor iedereen is er keuze.Ook de setting voor diner en lunch zijn geweldig.
Regelmatig anders, rond het zwembad , aan het strand, of in het restaurant, of een resto met bediening.
De chef de village is geweldig! Hij is altijd aanwezig, en maakt deze club uniek.
Van aan het ontbijt tot s'avonds bij de shows weet hij er altijd ambiance in te brengen.
Het was een week feest.
Voor de rustigere mensen , aan de bungalow kan je relaxen zonder gestoord te worden.
Een club die zeker aan te bevelen is, en wij hebben er al verschillende gedaan.