Meander26047577126

🏝️✨ Een Week van Puur Genot bij Club Med Cap Skirring! 🍽️🌴💙

5,0 van 5 bollen20 mrt 2024 beoordeeld
Ik heb een fantastische week doorgebracht in Club Med Cap Skirring in Senegal en het was werkelijk prachtig! De locatie is adembenemend mooi, met uitgestrekte stranden en een serene sfeer die perfect is om tot rust te komen.

Het personeel verdient echt een pluim, ze zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Altijd met een glimlach en bereid om te helpen bij alles wat je nodig hebt. Het voelde als thuis weg van huis dankzij hun gastvrijheid.

En dan het eten... Wauw! De culinaire ervaring was gewoonweg fantastisch. Het was een waar genot om te dineren in dit resort.

Een speciale dank aan Bénédicte van de Go Sport activiteiten, die ons hielp om onze tijd vol plezier en avontuur te plannen. Haar enthousiasme en kennis maakten elke activiteit nog leuker.

Als gast en arts wil ik ook graag mijn oprechte dank uitspreken aan de Club Med Foundation voor hun waardevolle acties. Het is bewonderenswaardig hoe zij zich inzetten voor gemeenschappen en projecten die de gezondheid en het welzijn van mensen verbeteren. Hun inspanningen hebben een diepgaande impact op vele levens en ik ben dankbaar dat ik deel kon uitmaken van een resort dat deze positieve impact ondersteunt.

Kortom, Club Med Cap Skirring is de perfecte plek voor wie op zoek is naar rust, schoonheid en een buitengewone ervaring. Ik kan niet wachten om terug te keren naar deze oase van kalme en sereniteit.

Pieter
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
        9.3 km van Club Med Cap Skirring - Senegal
          5.8 km van Club Med Cap Skirring - Senegal
          Meer hotels in Cap Skiring bekijken
          Beoordeeld op 20 februari 2024

golf is top , de ene caddy is al beter dan de andere, en de strandstoelen en apero bar zijn ook top met zijn life music ! de versieringen van de thema avond zijn altijd supermooi gedaan!
          ! de spektakels vond ik van mindere kwaliteit vergeleken met cancun.

Datum van verblijf: februari 2024
          Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
          Beoordeeld op 19 april 2023

Tijdens de paasvakantie logeerden we 2 weken in deze club. De club is niet te groot, met een groot weids strand. De sfeer is zeer gemoedelijk zodat je hier wel moet gaan thuisvoelen. Volgend jaar worden de kamers gerenoveerd, aangezien deze nu wat verouderd waren. We denken er zeker over om nog eens terug te gaan een van de jaren. De chef d'animation en de chef du Village Bruno doen er alles voor om het echt een memorabele vakantie te laten worden. We willen hen dan ook zeer bedanken!

Ook nog bedankt aan
          Bar: Selen voor haar glimlach achter de bar
          Tennis: Alphonse en Rosalie voor de vele tips en hulp bij het ontdekken van het land
          Sailing: Tarek, Tolga, Sherif voor een ongelooflijke armada naar een verlaten strand
          Table service: Lamin voor de lieve gesprekken aan tafel
          Animation: Serigne, Ibram, Ibra voor de goede muziek aan het zwembad doorheen de dag en de verzorging van het geluid en licht tijdens de shows

Beoordeeld op 16 april 2023 via mobiele applicatie

Met ons gezin logeerden we 2 weken in club Med Cap Skirring. Deze club is zeer aangenaam en iedereen van de go’s loopt rond met een glimlach. Fantastisch! Het eten was zeer lekker en gevarieerd. De kamers een beetje verouderd, maar aangenaam.
          Ook buiten de club, bij de lokale bevolking voel je je zeer welkom.
          De sporten zijn een zeer leuke ontspanning.

Special thanks to:
          Bar: Selen
          Tennis: Alphonse, Rosalie
          Sailing: Tarek, Tolga, Sherif
          Tabel service: Lamin
          Animation: Serigne, Ibram, Ibra

Beoordeeld op 14 april 2023

De kamers zijn verouderd, vooral de badkamer . Als je niet goed te been bent liefst een kamer dicht bij de receptie vragen.
          Het eten is heel lekker, en voor iedereen is er keuze.Ook de setting voor diner en lunch zijn geweldig.
          Regelmatig anders, rond het zwembad , aan het strand, of in het restaurant, of een resto met bediening.
          De chef de village is geweldig! Hij is altijd aanwezig, en maakt deze club uniek.
          Van aan het ontbijt tot s'avonds bij de shows weet hij er altijd ambiance in te brengen.
          Het was een week feest.
          Voor de rustigere mensen , aan de bungalow kan je relaxen zonder gestoord te worden.
          Een club die zeker aan te bevelen is, en wij hebben er al verschillende gedaan.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
          Beoordeeld op 23 februari 2023 via mobiele applicatie

Een heerlijk weekje doorgebracht in Club Med Cap Skirring. Een ongerepte natuur en een heerlijk ruim strand met eb & vloed.
          Het eten is hier werkelijk verrukkelijk en de bediening is erg vriendelijk. Je kunt aan allerlei sporten deelnemen. De sport lessen van Camille waren fantastisch!!! Met een enorm enthousiasme stond zij les te geven en iedere dag had zij andere oefeningen bedacht.
          Bij de golfbaan was ook alles goed geregeld. De caddies gaven onze fijne tips😃.
          De accommodatie is behoorlijk verouderd maar doordat alles zo goed is geregeld en alles schoon is, valt dat minder op.
          1 minpuntje; ‘s nachts regelmatig overlast van blaffende honden op het terrein.

Datum van verblijf: februari 2023