Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.831)
Beoordelingen filteren
2.831 resultaten
Waardering van reizigers
1.831
670
202
90
38
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.831
670
202
90
38
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 2.831 beoordelingen
Beoordeeld op 26 april 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn onze reis op de Seychellen gestart bij Hilton Labriz en we hebben enorm genoten. Bij het landen van de helicopter stond er al iemand met een buggy om ons te ontvangen. De villa was fantastisch. Champagne vers fruit en al het denkbare was aanwezig. De villa voelde zelfs koud zo goed werkte de airco die je overigens steeds meer gaat waarderen. Het bed staat op een soort verhoging. Ik ben s nachts 2x gestruikeld dus wellicht voor mensen die slecht ter been zijn of zoals ik koppig niet aan te bevelen. Buiten was een zwembad en een kleine jungle met terras. Het personeel heeft gastvrijheid met hoofdletters in de agenda staan. Aan alles is gedacht. De buggy's rijden je overal heen waar maar heen wil. De restaurants zijn zeer goed wij hebben bij Sakura en Grand Max gegeten. Het ontbijt is overdadig te noemen.

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank Jolanda F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 september 2017

van in het begin tot het einde een onvergetelijke ervaring! Wow factor van het resort, de staff, de villa's, echt wow! een bezoekje aan het Gran Caz Restaurtant is zeker een aanrader! hier ga ik zeker nog eens naartoe !

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank 10shanas
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
nitinabbi, General Manager van Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2017
Google-vertaling

Dear 10shanas,

Thank you very much for choosing to stay at the Hilton Labriz Resort and Spa. We greatly appreciate feedback from our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

It was a pleasure to read of your satisfaction with your last stay with us. It is our intention to see that each and every stay meets or exceeds your expectations.

I look forward to welcoming you once more to the Seychelles in the near future.

In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me.

Sincerely,

Andre Borg
General Manager
Hilton Labriz Resort and Spa
andre.borg@hilton.com
+ 248 260 6625

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 september 2017

Paradijselijk gevoel vanaf het moment dat je aankomt, met een uistekende service, alles tot op de puntjes in orde. Kamer was fris, met een lekker comfortabele bed, bedlinnen van de beste kwaliteit, we hebben goed geslapen in alle rust. We kwamen om te rusten en te genieten, dit is dus zeker gelukt, ik voel me weer herladen. Hartelijk dank aan het personeel en directie voor deze belevenis. Dit is zeker een aanrader, en wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Crutzie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AndreBorg, General Manager van Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Greetings from our little paradise on Silhouette island,

Thank you for sharing such positive feedback after your stay at Hilton Labriz Resort and Spa.
We are pleased to see that our team made the difference and feedback like yours motivate us in our continuous stride to exceed guest expectations.
We all look forward to have the chance to welcome you back again in the near future.

Kindest regards,

Andre Borg General Manager Hilton Labriz Resort and Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 augustus 2017

De huisjes op Silhouette zijn echt heerlijk, de badkamer is prachtig, bedden goed, handdoeken en douchespullen ruim voldoende. Kies hierbij vooral voor de beachvilla! De prijs is wel echt aan de hoge kant. Je kunt zelf niets kopen op het eiland aan levensmiddelen. Alles moet gekocht worden via restaurant of minibar.

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank floreke
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
nitinabbi, General Manager van Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Floreke,

Thank you very much for choosing to stay at the Hilton Labriz Resort and Spa. We greatly appreciate feedback from our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

It was a pleasure to read of your satisfaction with your last stay with us. It is our intention to see that each and every stay meets or exceeds your expectations.

I look forward to welcoming you once more to the Seychelles in the near future.

In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me.

Sincerely,

Andre Borg
General Manager
Hilton Labriz Resort and Spa
andre.borg@hilton.com
+ 248 260 6625

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel biedt schitterende beachsuites aan waarbij je echt van je bed recht via het strand we oceaan inwandelt. Vriendelijk personeel maar doorgaans zeer slecht opgeleid. Ook kwaliteit van food is geen 5 sterren waard. Contrast schoonheidsfouten met superlocatie is groot. Hilton group zou dit niet mogen laten gebeuren.

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank 862GV
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
nitinabbi, General Manager van Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2017
Google-vertaling

Dear G V,

Thank you very much for choosing to stay at the Hilton Labriz Resort and Spa. We greatly appreciate feedback from our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

It was a pleasure to read of your satisfaction with your last stay with us. It is our intention to see that each and every stay meets or exceeds your expectations.

I look forward to welcoming you once more to the Seychelles in the near future.

In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me.

Sincerely,

Andre Borg
General Manager
Hilton Labriz Resort and Spa
andre.borg@hilton.com
+ 248 260 6625

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken