• Restaurant
La Diguoise Guesthouse(La Digue)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel L'Ocean(La Digue)
Casa De Leela(La Digue)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 159 per nacht.

La Digue Self-Catering Apartments(La Passe)(Heel veel waar voor je geld!)
12 juli 2017 beoordeeld

Patatran Village Hotel is een kleinschalig hotel op een bijzonder mooie locatie. Onder het hotel ligt een idyllisch strandje. Daarnaast heeft het hotel een klein zwembad. Personeel en eten en drinken van het hotel zijn prima. Doordat het een klein hotel is 'kent' het personeel je vrij snel. Kamers zijn eenvoudig, maar groot en schoon. Op Valentijnsdag had het hotel een speciaal Valentijns menu en kregen alle mannen een roos om aan hun vrouw te geven. Wij hebben voor ons verblijf op La Dique fietsen gehuurd bij het hotel om ons over het eiland te verplaatsen.
Kortom een prachtig kleinschalig hotel op een eveneens prachtig eiland!

(Verblijf februari 2016 met partner)

Verbleef: februari 2017
5 november 2015 beoordeeld

De ontvangst was niet erg vriendelijk, alles wordt verteld terwijl je naar je kamer loopt, dus er ontgaat je nogal wat. Het personeel in het restaurant is wel bijzonder aardig, daar kunnen sommige mensen bij de receptie iets van leren. Ben je slecht ter been, dit hotel niet nemen ivm de trappetjes. En internat was een drama, je moet een code kopen vor veel geld ( USD 42,00), en vervolgens kan je nog niets. Wel over gekleegd, maar tegen dovemantsoren. Ook het ophalen van de tassen toen we vertrokken werkt niet, uiteindelijk zelf de koffers maar meegenomen

Kamertip: probeer een kamer wat hoger te krijgen, wel meer trappen, maar beter uitzicht
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
3 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De dame van check-in was niet echt vriendelijk. We hadden eerst niet de kamer die we gereserveerd hadden. Na veel aandringen hebben ze dan toch ons boeking nagekeken en vastgesteld dat we gelijk hadden. De-luxe kamer was mooi maar niet echt verzorgd! Wel een prachtig uitzicht. De stoelen op het terras waren niet proper en werden ook niet gepoetst. De badkamer ( met enorme douchecabine en hoekbad) waren niet netjes. De douchekop moest je vasthouden want bleef niet aan de muur hangen.
In en rond de kamer waren er duizende mieren..
Jammer dat het niet onderhouden is.
Het zou een prachtig hotel kunnen zijn.
Ook de zetels rond het zwembad en aparte ligbedden zouden mooi zijn als het onderhouden werd.
Het is wel een prachtig locatie !

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
9 oktober 2013 beoordeeld

Hier hadden we een super de luxe kamer, een hemelbed uitkijkend op de zee, enorme ruimte, balzaal als badkamer. Het is net een klein dorpje, overal staan fietsen, het strand is heeel mooi maar klein en staat vaak onder water, er is wel een lekker zwembad en goed restaurant.

Kamertip: er zijn diverse soorten kamers, de standaardkamers zagen er niet zo mooi uit, net erboven en je had onze kamer
  • Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
11 augustus 2013 beoordeeld

Wij zijn 7 dagen op La Digue geweest en verbleven in Patatran. We hebben het echt geweldig gehad! Was is la Digue mooi en het hotel was perfect. Het ligt aan een mooi strand met prachtige rotsen waar de Seychellen zo bekend om staat.
De zee is was lastig in te komen door het koraalrif dus het is aan te raden om waterschoenen te dragen. Onderwaterwereld mooi!

Het ontbijt was uitgebreid. Allerlei fruit, zoet, toast, warme gerechten zoals worstjes enz. Ook staan er koks die pannenkoeken en ei/omelet naar keuze maken.
Wij hebben diner bijgeboekt en hier waren we zeer tevreden over. Diner is afwisselend buffet, a la carte of buffetje voor 2 aan tafel geserveerd.

De Kamers van alle luxe voorzien, airco, een koelkast, nette badkamer, tv, en een ruim balkon met super mooi uitzicht. Kamers worden elke dag door vriendelijk personeel schoon gemaakt en 1xper week schone handdoeken (meer als je dit zelf aangeeft)

Hotel heeft een leuk zwembad bij het restaurant om lekker af te koelen.

Wij hebben fietsen gehuurd bij het hotel, 150SCR per dag, zo kun je heerlijk het eiland verkennen. Er zijn maar heel weinig auto's op het eiland. Sowieso niet voor toeristen te huur. Toeristen gaan per Ossenwagen, fiets of te voet.

Een week is echt een aanrader! Op La Digue is er zoveel te zien en kun je van zoveel natuurschoon genieten. (veel meer dan alleen het prachtige Anse Source D'Argent)

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner