le solarium naturel
chambre avec lits simples
chambre avec lits simples
salle de bains
château gonflable
pont de l'échelette vue du belvédère
descente au lignon
le Lignon et ses coulées basaltiques
le Chastelas à Jaujac 1km500 de la location
Place du champ de mars à Jaujac
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“ronduit slecht”
Beoordeeld op 14 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

bij aankomst bleek eigenaresse geen woord engels te spreken. Eigenaresse had ons eigenhandig in een ander accommodatie gezet, terwijl wij vakantiehuis hadden geboekt. Bij confrontatie hiermee werd zij boos en liep weg, terwijl zwart op wit staat wat wij hadden gehuurd. Wij kregen een accommodatie toegewezen waarbij de accommodatie zeer vies was, toilet kapot en slaapbank uit elkaar viel.
Ook booking.com neemt contact op met eigenaresse en komt tot de conclusie dat de eigenaresse zeer emotioneel reageert. Zij hebben zeer adequaat een andere accomodatie in de omgeving geregeld voor ons gezin.

Datum van verblijf: juli 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren