“Tja..”

Auberge des Gorges de Madale
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Colombieres-sur-Orb
Keukens: Frans
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich wel oké, maar... mijn ouders waren enthousiast en trakteerde ons. Wij vonden het echt helemaal niks. Jaren 80 eten: cocktailprikker met kaas en een augurk... grote brokken vlees en vis, gewoon onsmakelijk! Ongezellige inrichting en stijf. Veel geld maar geen kwaliteit en zeker niet leuk met kinderen! Wij gaan er in ieder geval niet meer heen.

Datum van bezoek: augustus 2016

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enthousiast over de beoordeling 20/07/17 besloten om te gaan lunchen. Gezien de reis van 1 uur en 30 min om 10.30 uur gebeld om te reserveren. Na een paar keer bellen en alleen een antwoordapparaat, besloten om in de auto op weg te gaan .
Daar aangekomen om 12.30 een buitengewoon slechte ontvangst met de mededeling dat alleen telefonische reserveringen mogelijk zijn. Dus geen plaats, terwijl het restaurant bijna leeg was. Een goede chef heeft altijd een tafeltje voor twee in nood. Wij hebben 1 1/2 uur voor niets gereden. Een afrader.....

Datum van bezoek: juli 2017
7 september 2016 beoordeeld

voor 31€ all in (tot en met de koffie) heb je een schitterend menu. "Eten wat de pot schaft" is er de leuze. En die pot schaft heel wat: smaken en combinaties die je van je stoel blazen. Vlotte no-nonsense bediening in een aangenaam kader. Als je in de streek bent: ça vaut le détour.

Datum van bezoek: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met HP Windows 10
23 juni 2016 beoordeeld

Wij hebben hier reeds een tiental keren gegeten en de chef stelt ons nooit teleur. Wat je hier op je bord krijgt is zeer inventief en origineel. Vast menu dat om de 14 dagen volgens het seizoensaanbod verandert. Alle dranken zijn inbegrepen. Een topper en aanrader.

Datum van bezoek: maart 2016
28 oktober 2015 beoordeeld

Heerlijk verrassend, in een gezellig net vernieuwde ambiance, een heerlijke lunch . De bediening is heel vriendelijk. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Auberge des Gorges de Madale bekeken, bekeken ook

Villeneuve-lès-Béziers, Beziers

In Auberge des Gorges de Madale geweest? Deel je ervaringen!