De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Bushmans Kloof Wilderness Reserve & Wellness Retreat
Beoordeeld als nr. 1 van 23 bijzondere accommodaties in Clanwilliam
16 november 2017 beoordeeld

8 onverharde kilometers van de weg, maar iedere kilometer waard om te rijden.
Pracht ligging, geweldige accommodatie van alle gemakken voorzien incl. 2 zwembaden en een spa. Je verblijft in zeer ruime bungalows dei verspreid door de tuin liggen. Naast safari ritten door het schitterende achterland kun je er ook wandelen, vissen, fietsen etc. Alles is tot in de puntjes verzorgd door vriendelijk en deskundig personeel.
het eten is voortreffelijk, alleen al daarom zouden we terug gaan. Voor rustzoekers een aanrader

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner

23 februari 2017 beoordeeld

Wij hadden een verblijf van 2 nachten geboekt en keken hier erg naar uit. Aangezien we hiervoor +- 1000 Euro betaalden (2 pers.) lagen de verwachtingen hoog.
De ligging is uiteraard fantastisch, midden in de prachtige Cederbergen. Bij aankomst word je door de manager en personeel verwelkomd maar toch voelt dit allemaal een beetje "gemaakt". Kamers zijn vrij gedateerd met rieten daken en een soort jutten vloerbedekking waardoor er jammer genoeg ook wat ongedierte in de kamers zat. In onze badkamer zat een mierennest, deze werd genegeerd door de schoonmaakploeg die wel 3x per dag in je kamer komt. Uiteraard kan je dit niet vermijden in de natuur maar toch is dit niet aangenaam. Het eten was ok maar zeker niet uitzonderlijk, ook hier weer een "over-service" waardoor we ons niet echt comfortabel voelden.
We hebben tijdens onze rondreis in Zuid Afrika in verschillende verblijfscategorieën gelogeerd waarvan Bushmans Kloof de duurste was maar zeker niet de beste. Het eten in lokale restaurants was spijtig genoeg soms zelfs beter. Voor ons zeker niet de prijs waard die ze vragen maar dankzij de gamedrives met de gepassioneerde ranger Christiaan toch weer wel een leuke ervaring!

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
1 oktober 2016 beoordeeld

In juli 2016 bezochten we Bushmanskloof met onze beste vrienden en familie.
Het was voor de meesten de eerste safari, en het was top.
Vriendelijk ontvangst, lekker eten,, verwarmde bedden (want het was winter), warmwaterkruiken in de jeep tijdens de safari en een prima uitleg van Xenobia.
Ze had ook veel aandacht voor de kleindochter (8 jaar), die er dan ook 100% van kon genieten.
We maakten ook een mooie wandeling (de mountain trail). De steenmannetjes toonden ons de weg en het was goed te doen, zelfs voor onervaren wandelaars.

De sfeer en de bediening in dit hotel maakt het. We hebben wat wild kunnen spotten, maar dit is niet waarvoor je naar bushmans kloof moet komen.
Genieten van de omgeving, het eten, de rust en de luxe, want daar kennen ze wat van.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
3 maart 2016 beoordeeld

Via AMEX geboekt voor een verblijf van 6 dagen. Hoewel de binnenkomst niet geheel vlot verliep waren we dat na de eerste High tea al vergeten. Alles was perfect: de bediening, de keuken, de rangers: een droomvakantie. We maakten twee wandelingen ongeëvenaarde ervaring.

Verbleef: Februari, 2016
2 januari 2016 beoordeeld

We hebben echt genoten daar. Lokatie is top, kamers groot en luxe. Het eten was geweldig. De mensen vriendelijk. Je kan van alles aan diverse activiteiten doen met een goede gids maar je kan ook juist helemaal niets doen en heerlijk relaxen.
Personeel doet echt hun best om het iedereen naar de zin te maken.

• Verbleef: December, 2015, reisde met familie
26 februari 2015 beoordeeld

Wat een verwennerij op bushmansklloof ,super kleinschalig resort had dit niet willen missen , de game drive en de tocht naar de rotstekeningen waren echt helemaal toppie, we waren er met valentijnsdag , ik heb nog nooit zo'n romantische valentijnsdiner gehad super en na afloop ook nog een kado'tje op je kussen. Als ik weer naar zuid Afrika ga , ga ik zeker weer naar Bushmanskloof.

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met vrienden
12 december 2014 beoordeeld

Aangetrokken door de claim dat Bushman's Kloof 's werelds grootste openlucht 'art gallery' zou zijn en wij ook deze 'bushman rotstekeningen' wilden zien, werden we aan het eind van de middag 'walk in' klanten van deze 'R&C-accommodatie'. De nog beschikbare suite bleek de 'bridal' te zijn en dat was ook zichtbaar, maar van een topklasse hospitality bedrijf zou je meer mogen verwachten van de kwaliteit en presentatie van de maaltijden. Zeker wanneer de 'chef's choice' wordt aangeboden maar om 19.30 uur niet meer beschikbaar blijkt te zijn. De kwaliteit van de rotstekeningen en de ligging van deze acco maken een verblijf de moeite waard, maar daarmee is het wat ons betreft bij gebleven.

• Verbleef: November, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Clanwilliam in overweging
op 21,4 km afstand
Enjo Nature Farm
nr. 1 van 4 in Cederberg
70 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bushmans Kloof Wilderness Reserve & Wellness Retreat geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bushmans Kloof Wilderness Reserve & Wellness Retreat

Adres: Cederberg Mountains, Clanwilliam 8135, Zuid-Afrika
Telefoonnummer:
Locatie: Zuid-Afrika > Western Cape > Clanwilliam
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 23 bijzondere accommodaties in Clanwilliam
Prijsklasse: €457 - €2.141 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Bushmans Kloof Wilderness Reserve & Wellness Retreat 5*
Aantal kamers: 16
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Bushmans Kloof Wilderness Reserve & Wellness Retreat met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bushmans Kloof Wilderness Reserve And Wellness Retreat
Bushmans Kloof Wilderness Reserve & Wellness Retreat Hotel Clanwilliam

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?