Beoordeeld op 29 juli 2016

Wellicht overbodig, maar dit is een super plek om te verblijven op Route 66, ze hebben er alles aan gedaan om de sfeer uit de jaren 30/40 te behouden, er zijn zelfs telefoons met een draaischijf op de kamer, en die doen het gewoon :) onze kamer was een beetje klein, maar wel netjes en schoon, net als de douche en het toilet, wel wat oud, maar dat geeft extra charme aan deze plek, de tv en de airco waren nieuw, ze hebben wifi en een leuke giftshop, de eigenaren (Nancy en Kevin) doen heel erg hun best om het je naar je zin te maken.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 juni 2016

Langsrijden is leuk, Blijven slapen is leuker. Heel relaxte sfeer. Goed verzorgd. Heerlijke zeepje in de douche. Fijne mensen. De motoren konden we overdekt parkeren naast de kamer. Wasje gedraaid. Route66-cola gedronken in de zon. Het echte All American gevoel.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 juli 2015

Dit is een perfect gerestaureerd motor court zoals je dat ten tijde van de gloriedagen van de Route 66 had. De kamers zijn niet groot maar comfortabel en heel schoon, je waant je echt terug in de tijd! Je hebt een overdekte parkeerplaats en die zijn heel mooi beschilderd. Kevin en Nancy, de eigenaren, verwelkomen je erg hartelijk en brengen je ook persoonlijk naar je kamer. 's Avonds is de neon adembenemend mooi, het is één van de mooiste neon-signs langs de hele route. De Dutch Route 66 Association beveelt dit motel zeer aan, het is gewoon een hele gave belevenis!!

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 april 2015

Het voelt voor mij altijd als een soort thuiskomen. Ik kom hier al 6 jaar en het is iedere keer weer een mooie ervaring en een goede nachtrust.
De eigenaren van de Blue Swallow zijn super vriendelijke mensen, die hun hart op de goede plek hebben. De kamers zijn liefdevol gerestaureerd. Schoon en uitnodigend. Met een beetje mazze,s wordt er een BBQ voor de gasten geregeld en ze hebben zelf een'hoofd of security' en dat is hond Bessie. Zeker een aanrader voor de route66 reiziger, alleen moet je vroeg reserveren ze hebbe maar 12 of zo kamers en zitten snel vol.

Kamertip: Alle kamers zijn gewoon goed
  • Verbleef: april 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 30 augustus 2012

De kamers zijn met zorg ingericht. Je waant je echt terug in de tijd.
Na een lange dag rijden was het een verademing om aan te komen in een nostalgisch motel.
Na een vriendelijke verwelkoming werden we naar de kamers begeleidt.
's Avonds kan je heerlijk buiten zitten.
En vergeet niet de mooie muurschilderingen van o.a. McQueen en Takel en de oude auto's die er geparkeerd staan.
's Ochtends staat er thee en koffie klaar.

• Verbleef: augustus 2012, reisde met familie