“Geweldige service en heerlijk eten leuke gastvrouw”
Beoordeling van Silver Sand

Silver Sand
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Restaurants in Amadores
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
19 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en Lkkr eten als afsluiting van een prachtige vakantie
Vriendinnen wonen hier en wij komen de volgende keer zeker terug
Gr johan Ronald
Roos en karin

Datum van bezoek: november 2018

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was super lekker! Twee keer in de vakantie geweest en allebei de dagen heerlijk gegeten!
Belgische gastvrouw is heel lief en doet er alles aan om het naar je zin te maken! Top restaurant!

Datum van bezoek: juli 2018
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is echt een aanrader! Het eten heeft heerlijk gesmaakt en er staat een vriendelijke dame in de bediening. Zeker de moeite waard om heen te gaan als je in de buurt bent.

Datum van bezoek: juni 2018
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een heerlijke lunch gehad bij "zilver sand" !

Elk jaar weer een plezier en genot om bij zilver sand te eten.

De eigenaresse is altijd even vriendelijk en gastvrij.

Een "must go" als je het strand van amadoris bezoekt.

Datum van bezoek: mei 2018
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is zeer aan te bevelen. In de avond kan je hier heerlijk dineren. Wij hadden een solomio en een vers gegrilde vis. Het smaakte voortreffelijk. De Belgische eigenaresse is erg vriendelijk en weet wat hospitaliteit is. Wij zijn hier meerdere keren gaan eten en het verveelde nooit. Als extraatje kan je hier genieten van een prachtige zonsondergang en in de verte de contouren zien van Tenerife

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Silver Sand bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria

In Silver Sand geweest? Deel je ervaringen!