“Gezellige avond tapas”

Keukens: Indonesisch, Spaans, Nederlands, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier vanavond wezen eten. Was top!
Lekkere tapas. Welke in verschillende rondes gebracht. In totaal 9 hapjes.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden hier trek in, maar vrij teleurstellend. Service was goed, maar de smaak van t eten viel tegen.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super heerlijke kipsaté gegeten , van echte kipfilet en geen dijbeenfilet !!!! Lekker gegrild echt een aanrader ! Dat gaan we vaker doen op Amadores Ed en Laura

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwaliteit eten is super, service is snel, klantvriendelijkheid is top! Een fijne ervaring! Zelfs na sluitingstijd word er drinken en eten aangeboden! Word zeer gewaardeerd!

4 mei 2018 beoordeeld

Waren een dagje naar het mooie strand amadores met vrienden.
En als we er zijn altijd weer even naar Weber, waar het goed toeven is. Super personeel Maria Kokkie en Maurice.
Hebben gekozen voor de super burger je hebt dan de lunch en diner in een. Andere namen de kip salade ook heerlijk en een volledige maaltijd.
Maar wat je ook neemt het is goed en lekker eten
TOP LOKATIE

Reizigers die Webers restaurant & cocktails bekeken, bekeken ook

Amadores, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Maspalomas, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

In Webers restaurant & cocktails geweest? Deel je ervaringen!