27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een belevenis om bij het vliegveldje door de mensen van de Morukuru Family opgehaald te worden om naar de River house gebracht te worden, want de safari begint meteen. Onderweg kwamen we al meteen leeuwen, Impala’s, Giraffen en olifanten tegen. Aangekomen bij de River House is de ontvangst aller hartelijkst, er wordt een welkomst lied gezongen door het personeel, heerlijk onze safari is begonnen. De service en betrokkenheid van de mensen is overweldigend, er ontgaat ze niets, je wordt echt in de watten gelegd. Tussen de safari’s door is het heerlijk om af en toe een verkoelende duik te nemen in het verwarmde zwembad. De ondergaande zon bekijken met een lekker glas gin & tonic in de hand, blijft voor de rest van je leven op het netvlies hangen. We hebben in de mooie groene omgeving gelukkig veel wilde dieren mogen zien, neushoorns (wit & zwart), cheeta’s, leeuwen, olifanten, teveel om op te noemen. Het was een geweldige belevenis.

Verbleef: april 2018
Rinse W, Guest Relations Manager van Morukuru Family Madikwe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Beste Peter,

Hartelijk dank voor deze mooie review over jullie recente verblijf in Morukuru River House! Je weet de beleving heel goed over te brengen. Het team dat voor jullie heeft gezorgd deze keer (Victoria, Brad, Boiki, Asion, Sipho, James, Maggie, Ellen, Suzan) vond het geweldig om jullie verhalen te horen en het mooie fotoboek van jullie vorig verblijf te zien. We zijn ervan overtuigd dat deze reis ook weer ruim voldoende schitterende foto's heeft opgeleverd voor een volgend mooi fotoalbum. We kijken alvast weer uit naar jullie volgend verblijf bij ons!

Hartelijke groeten van ons allemaal bij Morukuru Family!

24 december 2017 beoordeeld

Wij verbleven met 5 personen in het Farmhouse. Zeer hartelijke ontvangst. Prachtige ruime kamer die van alle gemakken voorzien is. Service op zeer hoog niveau. Erg aardig en voorkomend personeel. Attente gastvrouw. Ontbijt, lunch en diner uitstekend. Erg goede game drives. Zeer kundige ranger die de tijd nam om de dieren in het park optimaal te zien. Kosten nog moeite werd gespaard. Verrassend ontbijt midden in de bush na een gamedrive. Kortom Fantastisch.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Rinse W, Guest Relations Manager van Morukuru Family Madikwe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2018

Beste Ton,

Hartelijk dank voor deze prachtige review over jullie recente verblijf in Morukuru Farm House. We zijn erg blij om te lezen dat jullie hebben genoten van de accommodatie en van de service van ons team. We hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen als onze gasten en wensen jullie een geweldig 2018 toe!

Hartelijke groeten namens Morukuru Family,

27 september 2017 beoordeeld

Kamers en alle andere voorzieningen zijn geweldig , niets op aan te merken. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam , eten van hoogstaande kwaliteit en wanneer je wilt.De gamedrives voorzien van tracker en ranger die hun vak verstaan.

Kamertip: alle kamers zijn geweldig , de hoekkamers hebben meer glas (hoek)
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Rinse W, Guest Relations Manager van Morukuru Family Madikwe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

Beste jrvolbeda,

Hartelijk dank voor deze mooie review naar aanleiding van jullie recente verblijf in Morukuru Farm House. We zijn verheugd om te lezen dat jullie hebben genoten van de kamers en de service van ons team. Paula, Warren, Masego, Romeo, Justice, Godfrey, Ingrid, Rose & Mpho hebben met veel plezier voor jullie gezorgd. We zijn ook dankbaar voor jullie bijdrage aan de bescherming van de neushoorns en de cheetahs. Graag tot een volgende keer!

Hartelijke groeten namens iedereen bij Morukuru Family,

25 november 2016 beoordeeld

Onbeschrijfelijk mooi gebied en een warm welkom door de staff van Morukuru family. Puur genieten. Kan ik iedereen van harte aan bevelen.
Zeer goede keuken.
Prachtige luxe kamers.
Game drive door professional rangers en spotters
Warm welkom, voelt als thuiskomen.

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Rinse W, Guest Relations Manager van Morukuru Family Madikwe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2016

Beste Rianaeilkema,

Ontzettend bedankt voor deze mooie review naar aanleiding van jullie recente verblijf bij Morukuru Family in Madikwe. We zijn erg blij dat jullie hebben genoten van de kamers, de keuken en de gamedrives. We hopen jullie over niet al te lange tijd nogmaals te mogen verwelkomen, wellicht dan ook in Morukuru Ocean House.

Hartelijke groeten namens de gehele Morukuru Family,

7 oktober 2016 beoordeeld

Dit is een geweldige locatie met hele lieve mensen, die er alles aan doen om het je naar de zin te maken.Perfect!
Vooral de safari's met Boyke and Andrew waren fantastisch. Wij komen zeker terug.! Dank aan de staff, die altijd klaarstond.

Verbleef: september 2016
Rinse W, Guest Relations Manager van Morukuru Family Madikwe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Beste ErnaSjaak,

Namens Morukuru Family wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor het feit dat jullie even de tijd hebben genomen om een review te schrijven over jullie recente verblijf bij ons in Madikwe Game Reserve. We zijn blij om te lezen dat jullie hebben genoten van de locatie en van de service van ons team en we kijken uit naar jullie volgende verblijf bij ons!

Hartelijke groeten namens iederen bij Morukuru Family,