Rhulani Safari Lodge(Madikwe Game Reserve)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Tau Game Lodge(Madikwe Game Reserve)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Madikwe River Lodge(Madikwe Game Reserve)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Impodimo Game Lodge(Madikwe Game Reserve)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Motswiri Private Safari Lodge(Madikwe Game Reserve)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Mateya Safari Lodge(Madikwe Game Reserve)
US$ 1.906
SA Hotels
  • Inclusief ontbijt
Morukuru Family Madikwe(Madikwe Game Reserve)
US$ 5.140
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
Thakadu River Camp(Madikwe Game Reserve)
TripAdvisor
  • Inclusief ontbijt
Madikwe Safari Lodge(Madikwe Game Reserve)
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
3 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze rondreis door het prachtige ZA, verbleven we ook twee nachten in The Bush House en konden we 4 "game drives" meepikken. Wat een ongelooflijke ervaring. Deze kleine lodge is heel persoonlijk en bijna familiaal. Je wordt telkens welkom geheten als je toekomt, iedereen zwaait je uit als je vertrekt en je leeft tijdens je verblijf samen met het beperkt aantal gasten.
Kamers netjes verzorgd met elke avond kleine attentie, nieuws uit je streek bij het ontbijt, verzorgd ontbijt, lunch en diner (helemaal top bij het kampvuur in de kring).
En Madikwe op zich is ook prachtig. Geen massatoerisme, respect voor natuur en dieren (telkens beperkt aantal voertuigen bij spotting) en de waterhoeveelheid bij The Bush House en de tuin waaruit je kijkt is prachtig. Stel je even voor dat je 16 olifanten (klein en groot) op een rij ziet drinken, baden, spelen ...

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Sjoe, Owner van The Bush House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2015

Thank you for your very kind feedback and we are so pleased you enjoyed your stay at The Bush House.

9 maart 2015 beoordeeld

Afgelopen jaar de Bush House bezocht en we keerden in februari terug.
Het is echt thuiskomen! Het is zo'n intieme lodge. Maximaal 10 mensen.
Behalve het wild, het zicht op de natuur, de prachtige bomen in de tuin en de gamedrives is het verblijf heerlijk ontspannen. Carien is een fantastische gids, jong en enthousiast. Wat ook goed is aan Madikwe is het feit dat er maximaal drie gamedrive auto's bij elkaar mogen staan. Goede afspraken waaraan men zich ook houdt.
Door gebrek aan regen was het een komen en gaan van dieren bij het watergat voor het grasveld. Voor ons een feestje maar mogelijk een probleem voor de komende wintermaanden als er bijna geen regen valt. Sue en Gordon, we doen elke dag een regendans voor jullie.
Maar wat echt super is, is de ongedwongenheid en sfeer van de lodge.
Sue en Gordon als eigenaren zijn betrokken en alles is met liefde ingericht, zo'n klein detail als alle vlaggetjes van de aanwezige nationaliteiten bij de bar. Audrey als gastvrouw is hartelijk, warm en betrokken om je een warm thuis te geven. Minky en Happinez zijn zulke lieve en hartelijke vrouwen die het eten en drinken verzorgen. Elke dag weer een verrassende versiering op de dinertafel van natuurlijke materialen. En dan nog alle overige mensen die op de achtergrond het verblijf mogelijk maken.

Wat een genot. We komen terug naar ons huis in de Bush.

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
Sjoe, Owner van The Bush House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2015

It is always such a delight to have you with us in camp and we are thrilled that you enjoyed yoru stay with us. We are going to hold you to that raindance every day! See you soon.

18 februari 2015 beoordeeld

Wat een superlodge, met de waterhole en de ondergrondse hide. Hier lopen de dieren op een halve meter van je vandaan. geweldig verzorgd door Jr en het andere personeel. Het eten en drinken was heerlijk. De gamedrives met Carrien waren ook geweldig. Bij de waterhole komen doorlopend dieren. Spectaculair.

• Verbleef: februari 2015, reisde met vrienden
Sjoe, Owner van The Bush House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 februari 2015

Thank you very much for your very kind feedback. We are delighted that your enjoyed your stay as well as the special elephant and leopard sightings!

7 januari 2015 beoordeeld

We werden welkom geheten door mijnheer leeuw. Voor de ingang van de lodge had hij zojuist een bizon gedood en was smakelijk aan het eten. Een extra attractie. Fijne ontvangst in de lodge. Prachtige kamer met uitzicht op de waterhole. Een leuke ervaring om vanuit je ligstoel de olifanten te kunnen zien drinken. De ondergrondse hide is heel apart. Olifanten en Nijlpaarden bewondert op 2 - 3 meter afstand. Eten in de boma is een feestje met als extra toetje een optreden van het personeel met mooie traditionele liederen. Tijdens de game drives ook veel leeuwen, giraffen en olifanten gezien. Alleen ...... we moesten iedere keer even kijken waar mijnheer leeuw nu weer zijn kill gelaten had. Tussen de leeuw en de kill in rijden is geen optie. Dat vind mijnheer leeuw niet leuk.

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
Sjoe, Owner van The Bush House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2015

Thank you very much for taking the time to give us your feedback which we really appreciate.
Mr Lion was starting to make a nuisance of himself by the front gate!

16 augustus 2014 beoordeeld

Het verblijf in de Bush House dit jaar heeft ons weer verpest voor een paar dagen na het vertrek.
We kunnen het nergens mee vergelijken elders in Madikwe.
Maar wat hebben we gedurende het verblijf van drie nachten genoten!
Het personeel zo attent en de persoonlijke benadering van iedereen.
Het uitzicht over de waterhole is fantastisch. Waarom een game drive doen zou je haast zeggen.
En zeker nu met de hide erbij is het zicht op de dieren van een heel andere orde dan vanuit een auto.
Door het beperkte aantal kamers is het een intieme lodge.
Maar de game drives bieden hun eigen charme omdat de gids off road kan bij het zien van bijzondere dieren.
Kortom, dikke aanrader.

Kamertip: De bruidssuite aan de voorkant is helemaal top. Grenst aan de tuin met een eigen veranda.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Sjoe, Owner van The Bush House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2014

It was such a pleasure having you with us in camp and way too long since your last visit. We are so happy you enjoyed your stay and the underground hide. Hope to see you soon.