andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Nickerie appartementen

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Teleurstellend”
Beoordeeld op 6 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Een absolute afknapper. De foto's op de site zijn zwaar opgeleukt; de ruimten zijn in het echt veel kleiner. Er waren te weinig gammele en half kapotte plastic tuinstoelen; maar 1 mes en weinig servies, geen handdoeken, geen afvalbak (gevraagd daarnaar kregen we een vuilniszak) geen mogelijkheid om te koken, overig bestek was roestig, evenals het te kleine aanrecht. De airco's maakten veel lawaai, er was alleen koud water, de kraan op het aanrecht lekte. De eigenaar probeerde een door ons per ongeluk veroorzaakte schade aan te grijpen om een veel grotere reparatie op onze kosten uit te laten voeren. De borg waren we kwijt en we moesten nog bijbetalen. Kortom: deze eigenaar probeert zoveel mogelijk geld te vangen en zo weinig mogelijk te investeren.

Datum van verblijf: juli 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren