“Valentijnsdiner ”

Le Petit Saint Tropez restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 27 Restaurants in Khanom
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede maal in Knamon, keerden graag terug naar Le Petit Saint Tropez op Valentijn. Prijs/kwaliteit echt een topper. Oosterse en Franse keuken Verenigd in een supertof, gezellig restaurant. Zowel de gastheer als de gastvrouw zijn supervriendelijk! Ook meerdere malen gaan lunchen. Men mag er kosteloos gebruik maken van alle faciliteiten! Le Petit Saint Tropez, een aangenaam tussendoortje na weken Thaise keuken. Doen!

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb daar twee maal gegeten, mijn verwachtingen waren groot, maar het resultaat was klein en duur.
Franse eigenaar, Franse keuken, dan verwacht je toch iets, de eerste keer dacht ik; pech gehad, maar bij de tweede keer dacht ik; nee niet weer! Jammer, want het is een leuke plek!

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten aan het strand! Geweldige smaken en helemaal afgestemd op wat jij graag wilt eten. Super!! Wij komen snel terug

9 september 2017 beoordeeld

Heerlijk eten (Franse keuken, Thais eten en een combi van de twee) en eindelijk weer eens een goed glas wijn. Geweldige service en zeer vriendelijke eigenaar. Sfeervol ingericht, pal aan het strand. Ontdekt door een strandwandeling vanaf onze accommodatie. We hebben hier 2x gegeten.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 4weken thais eten was dit een aangename afwisseling. We kozen voor de geitenkaassalade als voorgerecht en de thai burger en eendenborst als hoofdgerecht. Alles was heerlijk, lekkere verse frietjes en de eend was supermals. Echt een aanrader als je in Khanom bent en zin hebt in westers eten.

Reizigers die Le Petit Saint Tropez restaurant bekeken, bekeken ook

Phang Nga, Provincie Phang Nga
Khanom, Nakhon Si Thammarat Province

In Le Petit Saint Tropez restaurant geweest? Deel je ervaringen!