“Lekker eten, superlieve bediening”
Beoordeling van The Luhron

The Luhron
Geclassificeerd als nr. 23 van 642 Restaurants in Seminyak
15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten bij The Luhron! Wat een lieve en behulpzame bediening en alle aandacht voor ons dochtertje van bijna een jaar. Kinderstoel was aanwezig en ze waren superbehulpzaam. Je kunt hier lekker Indonesisch eten ( satay, gado gado, maar ook verse tonijn) voor een hele goede prijs. Het eten werd gemaakt door mama Lu die zelf ook nog even met ons kwam kletsen. Zeker een keer naar toe gaan als je in Seminyak bent! Tegenover Four Points Sheraton Hotel!

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezien alle lovende woorden veel van verwacht. Viel erg tegen, niet het lange zoeken waard.. Veel beter gegeten in Bali.

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant wat niet te vinden is zonder tripadvisor en maps.me. Heerlijk gegeten en lieve gastvrouw. Voor lunch incl drinken en dessert 170.000 idr voor 2 personen dus vrij goedkoop.

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de eerdere beoordelingen hier hadden wij hoge verwachtingen. Misschien daarom viel het beetje tegen. Het eten was lekker maar niet bijzonder. Het meest hebben wij nog genoten van toetje.

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje verstopt, maar geweldig eten voor goedkope prijs, kunnen meeste fancy restaurants in de omgeving niet aan tippen. Meer dan de moeite waard hier te eten. Via maps.me makkelijk te vinden. Maar zonder tripadvisor had ik hier nooit gekomen

Reizigers die The Luhron bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In The Luhron geweest? Deel je ervaringen!