“Wauw”
Beoordeling van The Luhron

The Luhron
Geclassificeerd als nr. 12 van 570 Restaurants in Seminyak
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje afgelegen en verstopt maar wat een prachtig plekje. Het eten was echt fantastisch en wat een rust! Beste eten van onze hele vakantie en neem vooral de gebakken banaan! De bediening was ontzettend vriendelijk.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag wezen eten op aanraden van tripadvisor. Anders waren we hier nooit naartoe gegaan. Jammer dat onze vrienden laurens, hester, jorien, johan, marie-jose en freekyboy niet hier zijn om mee te genieten van dit lekkere eten. Het eten was erg smakelijk en de bediening goed. Alsof je bij de balinese familie thuis eet.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk!
Gevonden via TripAdvisor, met de scooter de gps ingesteld op het adres van het Sheraton hotel en vlak voor het hotel stond al een lichtgevend bord bij de straat waar je moet in draaien.
Niet heel veel keuze, maar toch genoeg. Heel lekker gegeten voor amper 200000roepia.

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier vanavond, op onze eerste avond Bali gegeten! Het kon niet beter!!
Het eten was heerlijk!! De saté vooraf, Mie goreng en nasi campur als hoofdgerecht, en het is ook echt aan te raden om het dessert te bestellen!
Ook de cocktails zijn heerlijk!

De bediening is heel vriendelijk en oprecht. Mama Lu kwam nog even aan tafel een praatje maken, heel gezellig!
Dan nog de prijs, je krijgt ontzettend lekker eten voor hele scherpe prijzen!

Echt een grote aanrader om hier te gaan eten! Wij gaan morgen weer terug!

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier op onze eerste avond gegeten en het was erg lekker. Onze 2-jarige zoon kon rekenen op heel veel liefde en aandacht van de bediening. Het restaurant was wat kleiner dan verwacht en een beetje lastig te vinden, maar absoluut de moeite waard.

Reizigers die The Luhron bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In The Luhron geweest? Deel je ervaringen!