“Best lunch ever!”
Beoordeling van Cafe Organic Bali

Cafe Organic Bali
Geclassificeerd als nr. 170 van 587 Restaurants in Seminyak
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten op het kleine terras. Bijna teveel keuze want alles ziet er heerlijk uit en dat smaakt het ook! Ik ga hier zeker nog eens terugkomen!!!

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere koffie, granola's en alle andere superfood ontbijtjes.
Dit samen met heel lieve en attente bediening

18 augustus 2017 beoordeeld

Lekkere acaibowl gegeten, daarnaast ook heerlijke gember citroen limonade. Het eten duurde wel lang qua bedienen.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De plek heeft een goed interieur en de menu kaart ziet er goed uit maar daar blijft het ook bij. De tafels worden afgenomen met een droge doek, je zult dus aan een vieze plakkerige tafel zitten met vlekken. Het personeel hangt een beetje verveeld rond en een lach komt hier ook niet van af. Als ze al begrijpen wat je bedoeld word je hier niet fijn geholpen. Het eten was lekker maar niet speciaal. Ik kom hier niet nog eens

CafeOrganicBali, Manager van Cafe Organic Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017

Thank you for you comments and concerns Isa, I will seek to get those remarks improved upon and we are glad you enjoyed our tasty food.

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was prima en het zag er gezellig uit, maar er zijn veel leuke en lekkerdere plekken om te eten. De service was niet top en de eerste twee keer kwam de serveerster terug omdat ze het niet hadden en we iets anders moesten kiezen. Uiteindelijk kwam mijn eten al en dat van mijn vriendin pas een half uur later...

CafeOrganicBali, Manager van Cafe Organic Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2017

Thanks for your comments and concerns, I will be passing on these factors to the staff to ensure a more stable service for future customers.

Reizigers die Cafe Organic Bali bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District
Seminyak, Kuta District

In Cafe Organic Bali geweest? Deel je ervaringen!