Inclusief ontbijt
Priceline
Go to your Happy Price
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 26 maart 2017 via mobiele applicatie

Het resort ligt centraal in de hoofdstraat wat voor winkelen, eten etc ideaal is. De huisjes liggen van de straat waardoor je er geen last van hebt, wel dienen de huisjes op termijn een update te krijgen. Lekker zwembad en goed restaurant. Tijdens ons bezoek was er een behoorlijke aardschok ( 6.4 Richter), graag had ik info van de hotel leiding gehad over een mogelijke tsunami waarschuwing om haar gasten gerust te stellen. Helaas was dit niet zo. Een Australische website gaf echter de gewenste info ook mbt tsunami waarschuwingen. Personeel is overigens erg behulpzaam.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 9 november 2016 via mobiele applicatie

Ananda Resort ligt midden in Seminyak. Het complex is groot, maar oogt kleinschalig en vriendelijk. Het personeel is zeer attent. Leuk is om 's morgens het ontbijt op de veranda van het restaurant te gebruiken, van waar je de drukte van Seminyak aan je voorbij ziet trekken. De WiFi-dekking is bij tijd en wijlen beroerd. In ons appartementje was nauwelijks WiFi en op een gegeven moment in de openbare ruimte ook niet meer. Dat verbeterde toen het personeel het systeem (op ons verzoek) had gereset.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 9 september 2016 via mobiele applicatie

Nadat je receptie verlaten heb, loop je langs typische Balinese huisjes.
Tuin keurig onderhouden. Fijn zwembad. Alleen de trapjes zijn niet prettig om te gebruiken. Rondom t zwembad ligstoelen en er liggen handdoeken. Wel aan de zuinige kant. Ontbijt is eenvoudig. Je kan er s avonds heel goed eten in t restaurant.
Alle medewerkers zijn zeer behulpzaam en heel vriendelijk. Al met al na 3 weken daar te zijn hebben we nieuwe vrienden erbij

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 24 april 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel. Prachtig, aangelegde tuin! Kamers zijn ruim en zien er prima uit.. Plekje bij het zwembad is aangenaam en mooi gedecoreerd. Locatie is aan een zeer drukke straat maar merk je vrij weinig van binnen het resort. Eten was oké maar niet bijzonder. Wel ruime keuze.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 november 2015

Dit is een erg mooi en pittoresk hotelletje, midden in het bloeiende Seminyak.
Het dorp Seminyak is erg druk, maar zodra je dit hotel binnen stapt verdwijnt de drukte vrijwel meteen. Je wordt omringd door klassiek-balineese huisjes die tevens ook de accomodatie zijn. Dan spreek ik nog niet over de bloemen die constant bloeien.

De accomodatie is redelijk basic, maar prijs-kwaliteit verhouding is prima. De badkamer, bedden en kamers zelf zijn oké, maar het voornaamste ding is dat het hier super schoon was. Ik raad het hotel wel aan, als je op een budget reist.

Kamertip: Zo ver mogelijk van de straat af, dus dichter naar het zwembad toe.
Datum van verblijf: april 2015