“Heerlijk eten en goede milkshakes!”
Beoordeling van The Fat Turtle

The Fat Turtle
Geclassificeerd als nr. 28 van 627 Restaurants in Seminyak
Keukens: Hedendaags
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere bananenbrood gegeten en een heerlijke vanilla milkshake gedronken. Een ontspannen sfeer en vriendelijk personeel. Veel en gevariereerde gerechten. De moeite waard om rustig te lunchen in het drukke bali!

24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut een bezoek waard. Mooie opmaak van het eten en de smaken zijn heerlijk. Hier zouden we zo weer terugkomen.

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was de lekkerste lunch ooit!! We kwamen dit tentje tegen rond lunchtijd, maar je kan hier dus heel de dag ontbijten! Alles is hier lekker en wij zijn hier ook meer dan één keer naar toe gegaan. Alles is hier mega lekker, maar vooral de red velvet pancakes zijn aan te raden!!

29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig tentje met relaxte sfeer. Burger pulled pork is meesterlijk, de frietjes smaken naar meer en na de savoury pancake heb je genoeg brandstof voor 2 dagen binnen. Heurlijk! Zeker aan te raden en dat voor 'n prijsje beneden het gemiddelde in Seminyak

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van lekkere gerechten! Leuke tent waar je voor weinig goed eten krijgt! Originele gerechten en een schone zaak. Geopend tot 18:00 maar we konden onze tweede ronde lekker rustig opeten! Zeker een aanrader!

Reizigers die The Fat Turtle bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District
Seminyak, Kuta District

In The Fat Turtle geweest? Deel je ervaringen!