“Heerlijk”

Geclassificeerd als nr. 50 van 638 Restaurants in Seminyak
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Denk dat Bo&Bun 1 van de beste restaurant in Seminyak oftewel Bali is. heerlijke desserts en heerlijke maaltijden. vriendelijke personeel heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!! Top!

Beatrice e, Public Relations Manager van Bo & Bun, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2018

Dear Kishan M,

Thank you very much for the review !

See you soon in Bali,

Sincerely,

Team Bo&Bun

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier tijdens mijn solo reis door Bali gaan eten (gevonden via tripadvisor). Het restaurant zit niet op een leuke/boeiende/mooie plek (aan een drukke winkelstraat) maar binnen heb je daar geen last van. Het is leuk, simpel ingericht met vriendelijk personeel. Ik had de steamed bun, erg lekker! Ook de Vietnamese loempia’s vooraf zijn een aanrader, pas wel op dat je je vingers niet verbrand, just saying...

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij bo&bun. Ik had de crack and slurppp echt super! Leuke sfeer en gelegen in de hoofdstraat. Ik raad iedereen dit restaurant aan die in Seminyak is!

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste restaurant van Seminyak!
Je vindt hier de typische gerechten, maar dan in een ander jasje gestoken. Zelfs de desserts zijn overheerlijk!

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een expat dit geweldige lekkere restaurant bezocht, eten en entourage zijn geweldig. Atmosfeer en bediening zijn werkelijk zeer goed om deze keuken te proberen.

Reizigers die Bo & Bun bekeken, bekeken ook

Kerobokan, North Kuta

Seminyak, Kuta District

In Bo & Bun geweest? Deel je ervaringen!