29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier een heerlijk verblijf gehad. Super ontbijt en geweldige service van al het personeel. De kamers zijn helemaal top ingericht en super de luxe. Enige minpuntjes de prijzen van drankjes en hapjes bij het zwembad maar aan de overkant van de straat volop strandtentjes met Balinese prijzen.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
DoubleSixLuxury, Manager van Double-Six Luxury Hotel Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your fantastic encouraging comments on our Trip Advisor page.

On behalf of our team, please accept our sincere thanks and gratitude and we certainly look forward to welcoming you back at Double-Six in the near future.

Vincent Pillai
Hotel Manager

21 januari 2018 beoordeeld

Super goede service,vriendelijke beschaafde personeels.
Echt fantastische kamers(suite).
Voor ons zeer goede locatie,met goede voorzieningen.
We vonden de service van het personeel heel uitstekend.
We kregen VOLLEDIGE aandacht.
Was echt een Droomvakantie,door het Lieve personeels aandacht dat we kregen!
ZONDER TWIJFEL,EEN ECHTE AANRADER.

Kamertip: Je hebt verschillende uitzichten, De suites zijn gigantisch groot!! Met zeer grote balkon oppervlakte.
  • Verbleef: december 2017, reisde met familie
DoubleSixLuxury, Manager van Double-Six Luxury Hotel Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 januari 2018

Dear Guest,

We are thrilled to know that you enjoyed everything that Double-Six Luxury Hotel has to offer. From the fantastic suite,facilities, and also the excellent service from the staffs.

Once again, on behalf of our team, please accept our sincere thanks and gratitude and we certainly look forward to welcoming you back at Double-Six in the near future.

Vincent Pillai
Hotel Manager

18 juli 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst en begeleiding naar je kamer, daar gebeurt de incheck met een heel speciaal welkoms drankje. We waren verrast over de omvang van onze suite, zeer ruim en een super mooie ruime badkamer , met een bad en TV, aparte in loop douche, apart toilet, 2wastafels, met heerlijke Hermes producten . Super groot bed met een goed matras en heerlijke kussens. Een terras van wel 14 m met zwembad en zeezicht " Prachtig" Als je zeezicht hebt, heb je s'avonds wel veel lawaai vanaf 16.30u beginnen de DJ en Bands muziek te maken tot ongeveer middernacht . Ons stoorde het niet ... t'was wel een kakofonie van alles samen te horen . Alleen de honden die midden in de nacht je wakker blaffen Als je een rustige kamer wil ,moet je geen zeezicht boeken . De achterkant van het Hotel is rustig maar je kijkt wel op een hoge muur die ze bedekt hebben met dikke bamboe stokken en hier en daar een boom met bloemen, geeft wel een zen gevoel . Alle kamers zijn luxueus ingericht zelfs de standart kamers zijn ruim en mooi , met een ruime badkamer bad en douche. Het is een zeer luxueus Hotel alles is er zeer net en proper , mis er alleen een grote tuin !! Het zwembad is mega en goed onderhouden , weinig ligplaatsen .... en geen gedoe met handdoeken ,dat komen ze voor je doen. Er is ook een privé strand , je moet wel een zeer drukke straatje overstekken. Helaas zijn er te veel bomen om te zonnen dat voor schaduw zorgt, vond het niet aangenaam vanwege de uitlaat gassen van de brommers en auto's ,en rond 16 u begint de maisman zijn bbq aan te zetten , waar je helemaal in de rook komt te liggen. Het strand vond ik minder zwart zand en een wilde zee , niet het idyllisch strand dat je van Bali verwacht . Terug naar het Hotel: Uitmuntende service, zeeeeeer vriendelijk en behulpzaam personeel, je voelt je echt welkom, ze regelen alles voor je onbeschrijflijk , hier kan Europa nog veel van leren Hierbij wil ik Asrini bedanken voor haar vriendelijkheid , je bent een meerwaarde voor het Hotel bedankt. Een geweldig ontbijt , á la carte met veel keuze lekker en vers Toppie" Italiaans restaurant lekker zo als in Italië !! En dan had je de Plantation Grill en Sling bar .... wauw als je binnen stapt prachtig , met erg lekkere gerechten subliem , wel Europese prijzen..!! Elke avond is er een saxofonist en zangeres aanwezig . Helemaal boven aan is er een rooftop zeer mooi en groot , om naar de sunset te kijken en cocktails te drinken, wel erg luide muziek , en weinig mensen jammer .... Een heel luxueus Hotel , maar niet op de ideale plaats ... veel te druk rondom het hotel en vuile vieze straten en uitlaatgassen ZO JAMMER. Voor het Hotel geef ik zeker een 10 Voor de omgeving een 5 te druk, te vieze straten , en een ondraaglijke rioolgeur !!!!

Kamertip: Er zijn een paar vochtige kamers , als je binnen komt en een geur waar neemt ,vraag naar een andere kamer.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
DoubleSixLuxury, Manager van Double-Six Luxury Hotel Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2017

Dear Guest,
Thank you very much for your encouraging comments at Trip Advisor during your stay at Double-Six Luxury Hotel.
On behalf of our Team at Double Six, please accept our sincere thanks and gratitude for sharing your fantastic encouraging comments.
Since you have given us a 5 Star rating, I am sure you enjoyed your stay with us.
Once again, thank you and we look forward to welcoming you or your friends to Double-Six ,Bali.

Living It All !

Vincent Pillai.
Hotel Manager.

11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst op Bali en we hadden dit hotel thuis geboekt voor de eerste vijf dagen. Wat een prachtige kamer met uitzicht op de Indische oceaan. Zo luxe. Twee kamers voor mijn man en mij en een kamer voor onze vrienden. Een groot balkon voor ons allemaal. Het rooftop restaurant was geweldig met de vuurkorven. Fijn zwembad. Helaas weinig bedden. Aan zee. Met bruisend strandleven. Strand is donker. Heerlijke golven om te surfen. Vanuit het hotel op pad met een taxi was minder. Heel erg druk. Bij al onze excursie's waren we erg lang onder weg. Het hotel zou ik van harte aanbevelen. Het personeel is zeer behulpzaam.

Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel op goed locatie. Prachtige kamers. Zijn er 3 dagen geweest. Op laatste dag was er een groot feest in de rooftop bar. Extreme geluidsoverlast tot diep in de nacht. We trilden echt de kamer uit. Echt te bizar voor woorden. Een belediging voor de hotelgasten.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner