“Prima hotel in oude stijl op gunstge plek gelegen.”
Beoordeling van Bali Agung Village

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Bali Agung Village
Beoordeeld als nr. 59 van 149 hotels in Seminyak
8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals titel aangeeft op gunstig gelegen plek niet al te ver van strand ( 5min lopen). Villa ruim en schoon.restaurant heeft goede keuze maar smaken erg afgezwakt naar mijn mening.over algemeen goed verblijf voor de prijs.

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel. Veel groen; de tuinen worden goed onderhouden. De huisjes hebben een leuke Balinese stijl vanaf de buitenkant. Wij hebben een standaard kamer, deze is wat klein maar verder prima. Het restaurant is heel goed! Vooral de spring rolls, de nasi goreng en de saté zijn aanraders.
Het personeel is geweldig.
Je bent hier op het verblijf uit de drukte van de stad, heerlijk!
Scooters zijn te huur voor een paar euro per dag.
Een dikke aanrader wat ons betreft!

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Een TripAdvisor-lid
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn onze rondreis door o.a. Bali hier begonnen en beindigd. Het is een erg fijn hotel. Strand en winkeltjes op loopafstand. Wij zijn tijdens onze reis in 6 verschillende hotels verbleven maar dit was het enige hotel waar het eten ECHT goed was!! Vriendelijke mensen en erg schone kamers!! Een dikke aanrader.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
21 september 2017 beoordeeld

we zijn net terug uit Bali en hebben 2 weken in dit hotel verbleven. Wij komen hier al vele jaren en zijn dik tevreden over dit hotel. Het is kleinschalig en het hele complex is mooi aangeplant. het ontbijt is eenvoudig maar goed en de service is zeer goed. we hoefden maar wat te vragen en het werd geregeld. voor ons is dit het perfecte hotel en komen hier dan ook al vele jaren. De kamer is prima, bed heeft een goed matras. badkamer is wat krap maar heeft een prima douche met voldoende heet water. Al met al veel waar voor je geld. We gaan zeker weer terug !!

Kamertip: een villa is een stuk groter dan een gewone kamer en is zeker aan te raden. De kamers zijn echter ze ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een standaard kamer. Badkamer erg klein, wel goede douche met warm water. De kamer is wel ok, bed is goed.
Het ontbijt is matig (geen vers sap, verder staat er een heleboel gereed maar fruit is niet gekoeld en hetgeen warm hoort te zijn is dit niet).
Ik had gevraagd te reserveren bij een mooi restaurant. Ze gaven aan dat ze niet opnamen en dat we wel gratis opgehaald konden worden voor een ander restaurant (dat op TA als zeer matig stond). Toen ik aangaf dat ik dat niet wilde, was de mw achter de receptie niet vriendelijk. Ze heeft later wel het restaurant gebeld, maar wilde hier ook nog kosten voor in rekening brengen. Nadat ik aangegeven had dat ik dit geen service vond, hoefde ik het telefoontje niet te betalen.
Op de laatste dag vroegen we een taxi voor ons te regelen (uiteraard tegen betaling), de receptionist gaf aan dat we dat zelf maar moesten regelen bij de chauffeurs buiten.
Een uur later, bij een andere receptionist is het wel geregeld.
Het is geen slecht hotel, maar ik zou even verder kijken.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleven hier 2 weken tijdens onze vakantie naar Bali. Niet een luxe hotel maar zeker de moeite waard. Heerlijk rustig zeker als je iedere dag uit de verkeers chaos komt wat aanwezig is op Bali. Kamers zijn prima alleen hadden de matrassen wel wat zachter gemogen. Ontbijt prima maar niet heel divers. Dinerkaart bied wel genoeg opties (locale en westerse gerechten). Personeel vriendelijk en behulpzaam. Zwembad prima met een ingebouwde bar. Als je van plan bent om dagtrips te maken hebben zij chauffeurs beschikbaar die je graag overal naartoe willen brengen waar je heen wilt. Kortom, goed hotel.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
16 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn en gezellig hotel met een heerlijk zwembad niet groot maar genoeg om af te koelen.
Ontbijt en bediening is goed.
Wij hadden een villa met goede bedden geen last van muggen. En waar alles aanwezig is wat je nodig hebt.
Leuke restaurantjes is de buurt. Wel even een klein stukje lopen over een pad waar ook auto's rijden.
Het strand is 5 min. lopen.
Kortom lekker genieten!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Seminyak bekeken
op 0,3 km afstand
Puri Madawi
nr. 89 van 149 in Seminyak
160 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bali Agung Village geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bali Agung Village

Adres: Jl. Sarinande no. 3, Seminyak 80361, Indonesië
Locatie: Indonesië > Bali > Kuta District > Seminyak
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 59 van 149 hotels in Seminyak
Prijsklasse: € 46 - € 71 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Bali Agung Village 3*
Aantal kamers: 41
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Bali Agung Village met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bali Agung Village Hotel Kuta

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?