“Goed hotel. Niet te luxe.”
Beoordeling van Bali Agung Village

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Bali Agung Village
Beoordeeld als nr. 60 van 148 hotels in Seminyak
5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleven hier 2 weken tijdens onze vakantie naar Bali. Niet een luxe hotel maar zeker de moeite waard. Heerlijk rustig zeker als je iedere dag uit de verkeers chaos komt wat aanwezig is op Bali. Kamers zijn prima alleen hadden de matrassen wel wat zachter gemogen. Ontbijt prima maar niet heel divers. Dinerkaart bied wel genoeg opties (locale en westerse gerechten). Personeel vriendelijk en behulpzaam. Zwembad prima met een ingebouwde bar. Als je van plan bent om dagtrips te maken hebben zij chauffeurs beschikbaar die je graag overal naartoe willen brengen waar je heen wilt. Kortom, goed hotel.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner

16 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn en gezellig hotel met een heerlijk zwembad niet groot maar genoeg om af te koelen.
Ontbijt en bediening is goed.
Wij hadden een villa met goede bedden geen last van muggen. En waar alles aanwezig is wat je nodig hebt.
Leuke restaurantjes is de buurt. Wel even een klein stukje lopen over een pad waar ook auto's rijden.
Het strand is 5 min. lopen.
Kortom lekker genieten!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
29 oktober 2016 beoordeeld

Wij waren hier van 15 tot 23 oktober en hebben een heerlijke vakantie gehad.
De kamers waren koel en schoon met een mooi ruim balkon. De badkamer zag er goed uit met een fijne douche. De airco had voor mij 's nachts wat rustiger mogen blazen maar hij deed het prima.
Het terrein was erg goed onderhouden en zag eruit als een plaatje, groen en idyllisch.
Dit is niet te vergelijken met een groot hotel dat overal ter wereld kan staan, het is een mooi, gemoedelijk, kleinschalig resort, en het oogt typisch Balinees.
Het personeel is heel vriendelijk en beleefd. Het restaurant is verzorgd, met een heel uitgebreide kaart en lekker eten. Ook het ontbijt is goed verzorgd met zowel broodjes, eieren zoals je het hebben wil als warme gerechten. Een enkele keer was het restaurant vol bij het ontbijt als iedereen tegelijk wilde eten maar dat loste zich dan snel op.
Het zwembad was een heerlijke plek om te verblijven op elk moment van de dag met een poolbar met ruime keus, van heerlijke verse fruitdrankjes tot aan cocktails.
De lokatie is perfect, binnen enkele minuten sta je in de drukte of op het strand en toch is het complex heerlijk rustig gelegen,
Al met al was het voor ons een heerlijk verblijf waar weinig op aan te merken is, zeker als je je bedenkt dat dit een 3 sterrenverblijf is, van mij zou het zo een vierde ster krijgen. Bali Agung, blijf zoals je bent: klein, authentiek en gemoedelijk!
Als ik weer naar Bali ga dan zou ik zeker weer hier naartoe gaan!
Terima kasih, sampai jumpa lain kali!!!
Diana Wensen

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
13 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn, aangenaam en rustig hotel. Wij verbleven in de ruime deluxe villa. Heel vriendelijk personeel en een goed ontbijt. Mooi zwembad met prettige ligbedden. Wij zijn hier voor een periode van 5 dagen en ik zou het zeker aanbevelen.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein Balinees hotel.
We zijn er voor 18 dagen en we zitten in een kamerblok van 4 kamers, 2 beneden en 2 boven.
De kamers zijn schoon en de bedden liggen prima.
De waterdruk is het enige minpuntje puntje wat ik kan opnoemen, want die is erg zwak te noemen maar omdat dat dan ook het enige is wat ik van de kamer kan noemen , vind ik dat niet zo erg.
Het ontbijt is ook wel goed te noemen maar is verder niet heel erg uitgebreid.
Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk .
En het zwembad is niet erg groot maar prima om als je van een lekker dagje strand af komt even een verfrissende duik te nemen.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net uit de drukte van de hoofdstraat staat dit in Balinese stijl gebouwde hotel. Kamers zijn mooi bedden liggen lekker er komt water uit de kraan airco werkt en de koelkast ook. Iedere dag schone handdoeken zelfs als je ze ophangt. Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam en strand is om de hoek. Restaurantjes te over in de hoofdstraat. Verwacht geen authentiek Bali, maar wel een relaxte eiland sfeer. Lopend kan je naar Kuta over het strand of via de main road. Het is een uurtje wandelen. Naar ubud een dagje kost veel tijd door de drukte van het verkeer. Wil je wat rustiger ga richting canggu met zijn relaxte surf sfeer...

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft nette kamers met een terrasje of balkon. Elk kamerblok bestaat uit 4 kamers met queen of twinbeds. De toilet werkte niet in alle kamers even goed. Het zwembad was prima en de poolbar van 10.00 tot 22.00 uur bemand. Het eten is goed, zowel Indonesisch als internationaal. De tingel-tangel muziek gaat je wel op je zenuwen werken, maar is wel 'rustiek'.
Het strand van Seminyak is 's avonds erg gezellig met de verlichte parasols, zitzakken en live muziek.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Seminyak bekeken
op 0,3 km afstand
Puri Madawi
nr. 89 van 148 in Seminyak
160 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bali Agung Village geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bali Agung Village

Adres: Jl. Sarinande no. 3, Seminyak 80361, Indonesië
Locatie: Indonesië > Bali > Kuta District > Seminyak
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 60 van 148 hotels in Seminyak
Prijsklasse: € 51 - € 81 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Bali Agung Village 3*
Aantal kamers: 41
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Agoda en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Bali Agung Village met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bali Agung Village Hotel Kuta

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?