Beoordeeld op 24 juni 2016 via mobiele applicatie

Lekker rustig achteraf in het drukke centrum en vlakbij het strand !!
Prima ontbijt in buffet vorm en kunt er ook goed dineren . Verder leuk zwembad en heel mooi park/ hotel wij hebben er ons prima vermaakt

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 juni 2016

Gezellig,zeer rustig gelegen in drukke wijk Semyniak in Balinees gebouwd hotel in prachtig tropische tuin.
In de buitenste cirkel zijn per gebouw 4 kamers in het gebouw.(smalle trap naar boven)
In het midden liggen de prachtige in Balinese stijl gebouwde kleine villa,s.
De kamers zijn zeer schoon maar niet al te groot.
Wij logeerden in kamer 504 en heeft voor ons de mooiste ligging.
Bed prima en badkamer prima alhoewel het wat onhandig manoeuvreren is met de doucheceldeur.
Redelijk weinig kastruimte maar wel kun je een kopje koffie of thee zetten!
Het balkon (circa 14 meter breed) deel je met je buren waar je eigenlijk geen last van hebt.
De stoeltjes op het balkon/terras zitten geweldig!
Zeer vriendelijke bediening.
Het mooie ontbijt/dinergedeelte biedt een redelijk goed gevarieerd ontbijt en de porties bij het diner zijn niet super groot.
Her mooie zwembad met goede ligbedden is prima maar kan een schoonmaakbeurt gebruiken.
Het prachtige strand met super leuke terrasjes is op tien minuten loopafstand.
Je kunt hier ligbedden huren.
Wij komen begin augustus ivm onze 35 jarig huwelijksfeest weer een week logeren maar dan met al onze kinderen en kleinkinderen.

Kamertip: De eerste gebouwen met kamers bij de receptie/ontbijtruimte vonden wij een niet al te mooie ligging hebben.Maar dat is persoonlijk.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 december 2015

Veel Nederlanders boeken dit hotel. Het is mooi gelegen en heeft een geweldige sfeer. Wij zaten in een villa en hadden niets te klagen. Het persoon is vriendelijk en gastvrij, het ontbijt is ok en de omgeving is goed.

Kamertip: Neem een villa
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 november 2015

Mooi klein opgezet met keurige kamers in de balinese stijl.
Erg vriendelijk personeel en een prachtige tuin met veel bloemen.
Ontbijt is ook prima.
Het is vlak bij het strand,en in een rustig straatje gelegen.

• Verbleef: januari 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 13 november 2015

Wij begonnen onze vakantie met een verblijf in dit Charmante hotel. Het ligt uit de drukte van de straten er omheen, wat het hotel een oase van rust maakt. Ontbijt is prima. Kamers zijn schoon, netjes meer heb je niet nodig. Personeel is gastvrij en de keuken is ook goed. Slechts 5 minuten lopen naar het strand en met de taxi a 25k roepie zit je in de drukkere straten van Seminyak. Het enige kleine minpuntje is savonds teruglopen door wat donkere straatjes. Al met al een goed begin van de vakantie. Tip, kamers rond het zwembad ogen nieuwer!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner