Anantara Seminyak Bali Resort(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 294 per nacht.

W Bali - Seminyak(Seminyak)
  • Gratis parkeren
The Wolas Villas & Spa(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Seminyak Beach Resort & Spa(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Royal Beach Seminyak Bali - MGallery Collection(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
  • Gratis parkeren
U Paasha Seminyak(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 22/07
Boek nu, betaal bij aankomst
The Oberoi Bali(Seminyak)
Priceline
  • Gratis parkeren
Double-Six Luxury Hotel Seminyak(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
  • Gratis parkeren
DevinSky Hotel Seminyak (formerly Golden Tulip Devins)(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
The Legian Bali(Seminyak)
7 december 2015 beoordeeld

Veel Nederlanders boeken dit hotel. Het is mooi gelegen en heeft een geweldige sfeer. Wij zaten in een villa en hadden niets te klagen. Het persoon is vriendelijk en gastvrij, het ontbijt is ok en de omgeving is goed.

Kamertip: Neem een villa
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
27 november 2015 beoordeeld

Mooi klein opgezet met keurige kamers in de balinese stijl.
Erg vriendelijk personeel en een prachtige tuin met veel bloemen.
Ontbijt is ook prima.
Het is vlak bij het strand,en in een rustig straatje gelegen.

• Verbleef: januari 2015, reisde met vrienden
13 november 2015 beoordeeld

Wij begonnen onze vakantie met een verblijf in dit Charmante hotel. Het ligt uit de drukte van de straten er omheen, wat het hotel een oase van rust maakt. Ontbijt is prima. Kamers zijn schoon, netjes meer heb je niet nodig. Personeel is gastvrij en de keuken is ook goed. Slechts 5 minuten lopen naar het strand en met de taxi a 25k roepie zit je in de drukkere straten van Seminyak. Het enige kleine minpuntje is savonds teruglopen door wat donkere straatjes. Al met al een goed begin van de vakantie. Tip, kamers rond het zwembad ogen nieuwer!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
23 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is echt een aanrader! Wij hadden een villa geboekt voor 11 nachten, een heerlijke douche, ruime kamer en een lekker groot comfortabel bed maakte het een echte villa. Het hele complex is gebouwd in Balinese stijl wat het erg leuk maakt. Het ontbijt was ook prima, met oa. een egg corner waar ze vers voor je een eitje bakken hoe je het maar wilt. Het strand vonden wij kortbij ongeveer 5 minuutjes lopen. En het donkere straatje... Wij hebben er ons nog geen moment onveilig gevoeld.

Een echte aanrader is dus de villa!

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
9 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi kleinschalig hotel met een prachtige tuin, de kamers zijn ruim en schoon. Fijn dat het hotel wat meer uit de drukte ligt en toch kun je zo naar het strand toe lopen. Het personeel is vriendelijk en het is er lekker rustig. Ontbijt was super.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner