“Eigen dorpje”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Bali Agung Village
Beoordeeld als nr. 58 van 149 hotels in Seminyak
7 december 2015 beoordeeld

Veel Nederlanders boeken dit hotel. Het is mooi gelegen en heeft een geweldige sfeer. Wij zaten in een villa en hadden niets te klagen. Het persoon is vriendelijk en gastvrij, het ontbijt is ok en de omgeving is goed.

Kamertip: Neem een villa
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner

27 november 2015 beoordeeld

Mooi klein opgezet met keurige kamers in de balinese stijl.
Erg vriendelijk personeel en een prachtige tuin met veel bloemen.
Ontbijt is ook prima.
Het is vlak bij het strand,en in een rustig straatje gelegen.

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met vrienden
13 november 2015 beoordeeld

Wij begonnen onze vakantie met een verblijf in dit Charmante hotel. Het ligt uit de drukte van de straten er omheen, wat het hotel een oase van rust maakt. Ontbijt is prima. Kamers zijn schoon, netjes meer heb je niet nodig. Personeel is gastvrij en de keuken is ook goed. Slechts 5 minuten lopen naar het strand en met de taxi a 25k roepie zit je in de drukkere straten van Seminyak. Het enige kleine minpuntje is savonds teruglopen door wat donkere straatjes. Al met al een goed begin van de vakantie. Tip, kamers rond het zwembad ogen nieuwer!

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
23 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is echt een aanrader! Wij hadden een villa geboekt voor 11 nachten, een heerlijke douche, ruime kamer en een lekker groot comfortabel bed maakte het een echte villa. Het hele complex is gebouwd in Balinese stijl wat het erg leuk maakt. Het ontbijt was ook prima, met oa. een egg corner waar ze vers voor je een eitje bakken hoe je het maar wilt. Het strand vonden wij kortbij ongeveer 5 minuutjes lopen. En het donkere straatje... Wij hebben er ons nog geen moment onveilig gevoeld.

Een echte aanrader is dus de villa!

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
9 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi kleinschalig hotel met een prachtige tuin, de kamers zijn ruim en schoon. Fijn dat het hotel wat meer uit de drukte ligt en toch kun je zo naar het strand toe lopen. Het personeel is vriendelijk en het is er lekker rustig. Ontbijt was super.

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
22 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig ligt Bali Agung uit de drukte van de straten er omheen. Het ontbijt is in buffetvorm en goed. Het hotel zelf een beetje verouderd. Het strand is op loopafstand en superlekker! De wifi is gratis en goed. Kamer wordt elke dag schoongemaakt en je krijgt handdoeken voor het zwembad dat lekker is. Het echt pure Bali gevoel krijg je echter niet in Seminyak.

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
2 september 2015 beoordeeld

Een erg mooi hotel dat rustig is gelegen, terwijl het vlakbij het centrum ligt. Een zijweggetje in en je komt in een prachtige tuin waar steeds 4 appartementen liggen verdeeld over het parkje. Zeer vriendelijk personeel, alles is keurig netjes en schoon en je kunt er erg lekker eten.

Kamertip: Alle kamers zijn rustig gelegen. Die aan het zwembad zou ik persoonlijk wat minder snel kiezen i.v.m ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Seminyak bekeken
op 0,4 km afstand
Puri Madawi
nr. 91 van 149 in Seminyak
160 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bali Agung Village geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bali Agung Village

Adres: Jl. Sarinande no. 3, Seminyak 80361, Indonesië
Locatie: Indonesië > Bali > Kuta District > Seminyak
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 58 van 149 hotels in Seminyak
Prijsklasse: €47 - €72 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Bali Agung Village 3*
Aantal kamers: 41
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Agoda, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Bali Agung Village met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bali Agung Village Hotel Kuta

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?