“Doorsnee goed”

Geclassificeerd als nr. 42 van 579 Restaurants in Seminyak
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, mooi restaurant. Wel een beetje fel licht. Smaakvol, maar niet verrassend. Er zijn in Seminyak andere restaurants met meer smaakbeleving. Wij vonden het ook aan de prijs.

18 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend restaurant met een mooi menukaart. De keukenbrigade is volledig lokaal en serveert heerlijke gerechten met een balinese touch.

14 april 2016 beoordeeld

Leuk restaurant kies het keuze menu en laat je verassen door de chef. Het restaurant heeft een goede open keuken en de bijpassende wijnen zijn goed.

13 april 2016 beoordeeld

Gerechten zijn elegant en creatief. Sfeer is alleen wat statisch omdat het niet heel druk was. Vriendelijke bediening.

29 januari 2016 beoordeeld

Hier hebben wij de beste maaltijd verbruikt van ons verblijf , er wordt enkel met verse ingrediënten gewerkt en dat proef je .
Zeer mooi ingericht, met open keuken
De bediening zeer attent en correct , uitgebreide menu en wijnkaart.
De beste krokante varkensvlees dat ik ooit gegeten heb, uitstekende bereide tartaar van tonijn in Sonya saus....
Restaurant is in beheer van aansluitend hotel.
Spijtig dat let zo ver van huis is, een echte aanrader .

Reizigers die Urchin Bali bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In Urchin Bali geweest? Deel je ervaringen!