TripAdvisor

Beoordeling van The Honeybees

The Honeybees
Geclassificeerd als nr. 29 van 714 Restaurants in Seminyak
14 september 2019 beoordeeld

Het is heerlijk eten voor een hele goede prijs, het personeel is super vriendelijk! Zeker een aanrader

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, snel geholpen, prijs kwaliteit was goed. Voor een paar euro heb je hier een gehele maaltijd.

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was heerlijk eten tegenover een prima prijs. Ik heb hier de beste curry gegeten tot nu toe!! Vriendelijk personeel en een gezellig restaurant. Ik raad het zeker aan om hier heen te gaan

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gedineerd voor weinig geld bij The Honeybees met ons dochtertje van 1,5. Super kindervriendelijk (ze lieten ons zelfs de pastasaus van tevoren proeven). Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor heel weinig (!) geld kun je hier goed eten. Wij hebben hier ontbeten. Knusse plek, vriendelijk personeel. Gr Benjamin

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die The Honeybees bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In The Honeybees geweest? Deel je ervaringen!