“Trendy eetgelegenheid, maar wel Balinees!”

Honey Bees Local Eatery & Coffee
Geclassificeerd als nr. 3 van 627 Restaurants in Seminyak
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel leuk en gezellig restaurant/eetcafé met een trendy maar ook warm design en toch Balinees!
Het restaurant is relatief gezien wat kleiner, dit brengt een leuke sfeer met zich mee!

Personeel is erg vriendelijk, cocktails zijn goed, eten is fantastisch en zelfs de koffie is erg lekker.

Absoluut een aanrader en de prijs/kwaliteit verhouding is fenomenaal.

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuk en klein tentje, voor weinig geld echt een heeerlijke maaltijd gehad. De Balineese kip zou ik jullie sterk aanraden, supermals en heerlijk gekruid! En dat voor dat geld!

25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je ergens goedkoop en super maar ook super lekker wilt gaan eten is Honeybees de plek! Aanrader de indonisean gedeelte voor een prikkie en vol bord. En heel vriendelijk personeel ik kom er bijna elke dag :)

19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was het eerste restaurant waar we hebben geluncht in Bali. Het was zo lekker! Geweldige gerechten en sapjes!

10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Betaalbare wijn in tegenstelling tot andere restaurants, lekker eten! Een aanrader als je in de buurt bent!

Reizigers die Honey Bees Local Eatery & Coffee bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District
Seminyak, Kuta District

In Honey Bees Local Eatery & Coffee geweest? Deel je ervaringen!