“Fijn plekje om te studeren!”
Beoordeling van The Coffee Library

The Coffee Library
Geclassificeerd als nr. 6 van 26 Dessert in Seminyak
Keukens: Bar, Café
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg sfeervol restaurantje met een dranken kaart! De drankjes waren erg lekker en de sapjes worden in grote porties gereserveerd! Het restaurant is erg modern ingericht en het is erg mooi gedecoreerd. Ideaal om hier gezellig te zitten of om met school bezig te gaan!

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten voor goede prijs . Twee verdiepingen en personeel voldoende . Menukaart even goed lezen want gerechten hebben naam gekregen van een onderwerp .

28 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk plekje om te ontbijten, te brunchen of gewoon een kopje koffie te drinken. We liepen door Seminyak en leven term in een kop koffie. En dat wad de cofee library. De kaart voor het ontbijt ziet er goed uit. Helaas hadden wij al ontbeten. Maar de smoothy en de koffie zijn daar ook heerlijk. Een aanrader.

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gedineerd en dessert met koffie genuttigd.
Het eten is echt heel erg lekker en de bediening is ook prima te noemen.
Dessert en koffie ook niets op aan te merken , helemaal top.
Daarom geef ik het een volle 5 sterren.

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein tentje met heerlijke dingen op de kaart. De koffie is de beste van seminyak nergens lekkerder gedronken dan hier! En de carrot cake die moet je proeven!!

Reizigers die The Coffee Library bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In The Coffee Library geweest? Deel je ervaringen!