“Heerlijke burgers”
Beoordeling van Wacko Burger Cafe

Wacko Burger Cafe
Geclassificeerd als nr. 39 van 714 Restaurants in Seminyak
Keukens: Amerikaans, Australisch, Internationaal, Café
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Prima locatie om rustig avond te eten. Vriendelijk personeel en hoefde niet lang te wachten.

Datum van bezoek: september 2019

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was prima! Allemaal een leuk gerecht.
Duurde niet te lang. Prima prijs/kwalitiet! Onder de 500k met biertje en frisjes.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een trendy restaurant met aardige inrichting. Aardig maar niet al te spraakzaam personeel. Je kan zitten in een rokers en een niet rokersdeel.

Een menukaart met verschillende soorten burgers maar ook op het gebied van vegan is er keuze. We gingen voor een burger, maar kozen voor een pizza. Geen teleurstellende keuze bleek achteraf. De shakes zijn er trouwens ook lekker.

Binnen een redelijke tijd na het plaatsen van de bestelling wordt het eten gebracht. Een leuk alternatief voor al het geweld aan warungs of andere Aziatische opties .

Datum van bezoek: juni 2019
17 december 2018 beoordeeld

Omdat ik elke dag Indonesisch at dacht ik laat ik eens een hamburger proberen en daar had ik geen spijt van, jammie wat zijn ze goed en lekker !!

Datum van bezoek: december 2018
24 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke hamburgers. Vlees is lekker mals en een grote portie. Personeel is vriendelijk. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Wacko Burger Cafe bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In Wacko Burger Cafe geweest? Deel je ervaringen!