Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Goed hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Four Points by Sheraton Bali, Seminyak
Beoordeeld als nr. 52 van 148 hotels in Seminyak
Certificaat van uitmuntendheid
10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is goed. We hadden juniorsuite die zeer ruim en heel schoon was. Al het personeel zeer vrienddlijk. Alleen op het dakterras waren ze erg amicaal en best opdringerig. Vooral een meisje die wel 6 keer kwam vragen of we een goede recensie voor haar wilde geven. Demi bij deze( niet dus). Het ontbijt is bijna elke dag erg chaotisch en elke bestelling ging wel verkeerd. Er was zeer duidelijk verschil tussen het vaste personeel en de leerlingen. De begeleiding moet echt beter. Verder hebben we echt een goed verblijf gehad met erg vriendelijk personeel

Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
Bedank Monique R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FourPointsSeminyak, General Manager van Four Points by Sheraton Bali, Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2017
Google-vertaling

Hello Monique R,

We thank you very much indeed for your very kind review and comments. We are so glad to learn that you enjoyed your Four Points Seminyak experience.

This is so great to find that you liked your spacious suite. And we are also delighted to know that our staffs helped you to have an enjoyable stay.

Please do not hesitate to reach out to us (akhmad.fadholi@fourpoints.com) whenever your travel plan brings you back to Bali Seminyak. So that we can personally look after your needs.

Best Personal Regards,

Akhmad Fadholi (Byang)
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (1.316)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

6 - 12 van 1.317 beoordelingen

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig luxe en schoon hotel.
Erg vriendelijk personeel.
Bedden lagen ook erg goed.
Ontbijt is ook zeer goed en voor ieder wat wils.
Alleen de bedjes bij get zwembad waren er erg weinig.
Dat is het enige min punt.
Zeker een hotel waar ik zeker terug zou komen.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden
Bedank Geertruida S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
angepo85, Director of Sales van Four Points by Sheraton Bali, Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017
Google-vertaling

Dear Geertruida S

We're thrilled to learn that you enjoyed your stay at our resort and thank you very much for sharing your experience through TripAdvisor. We hope that we can welcome you back to Four Points by Sheraton Bali-Seminyak and assure to extend another great experience to you

Please do not hesitate to contact me if you need any assistance in the future

Sincerely,
Andro Geraldy
andro.geraldy@fourpoints.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel. Zeer vriendelijk personeel. Prima kamers. Uitstekend ontbijt, voor ieder wat wils. Van traditioneel indonesisch, chinees en europees. Puntjes voor verbetering : zwembad is minder, geeft geen vakantiegevoel, erg ingesloten. Verlichting in de badkamer is slecht.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Bedank Bert H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FourPointsSeminyak, General Manager van Four Points by Sheraton Bali, Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017
Google-vertaling

Hello Bert H,

We thank you very much for your very kind comments and review. We are so glad to learn that you enjoyed your recent Four Points Seminyak experience.

Bert H, we are delighted that you liked your breakfast experience. And it is great that our staffs have helped to meet your expectation. We highly appreciate your feedback about the pool and in room lighting.

Bert H, please do not hesitate to reach out to us, whenever you plan to come back to Seminyak Bali. And we will personally look after your needs.


Best Personal Regards,

Akhmad Fadholi (Byang)
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 juni 2017 beoordeeld

Mooi, fijn en ruim opgezet hotel. Mooie kamers. Divers ontbijt met uitzicht op het zwembad. Ontzettend vriendelijk personeel! Er gaat een aantal keer per dag een gratis shuttle naar Seminyak village. Gratis buggy naar het begin van de straat.

Kamertip: Uitzicht op het zwembad kiezen!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Obsil8
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FourPointsSeminyak, General Manager van Four Points by Sheraton Bali, Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2017
Google-vertaling

Hello Obsil8,

Dank je wel! We thank you very much indeed for your super kind review and comments. We are so glad to find you completely enjoyed your Four Points Seminyak experience.

Obsil8, we appreciate your feedback and are so delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. We're happy that you liked your spacious room, the breakfast food variety, staffs' services, free shuttle and buggy service.

Your comment and feedback are integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!


Best Personal Regards,

Akhmad Fadholi (Byang)
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 juni 2017 beoordeeld

De kamer was heel netjes (we hadden de juniorsuite), mooi, ruim en van alle gemakken voorzien. Het zwembad was een goede temperatuur en er was altijd plek op de 'ligweide', er is zelfs een handdoekservice waardoor je geen eigen handdoek hoeft mee te brengen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en klantgericht, dat hebben we heel erg gewaardeerd. Het eten in het restaurant is lekker, maar er waren vaak gerechten niet. Ook was er een nieuwe kaart waardoor zaken stroef liepen, maar dat moet geen reden zijn om gerechten onvolledig of verkeerd te serveren. Bv. de chilled gazpazo werd warm geserveerd en avocado-quinoa salade zonder avocado etc. Het werd steeds goed gecorrigeerd, maar het is vervelend om steeds aan te geven.
De buggy service naar het strand en naar de hoofdstraat waren ontzettend fijn en handig, ook de spa in het hotel is door ons vaak bezocht.

  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Marjolein S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FourPointsSeminyak, General Manager van Four Points by Sheraton Bali, Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017
Google-vertaling

Hello Marjolein S,

Thank you for taking the time to share your recent experience at the Four Points by Sheraton Bali, Seminyak with us. We are so glad to find you liked your overall stay.

This is great that you also liked and enjoyed your Spa experience. However we are sorry to hear about your experience at our breakfast outlet. With aspiration to always exceed guest expectations, we might have unfortunately fallen short of this goal during your recent stay. Your valued feedback highlighted a number of areas for improvement that I have since shared with the Executive Chef and Food & Beverage Manager. Sorry about our team’s shortcomings.

Marjolein S, once again, thank you for providing feedback that will ultimately help improve our dining procedures and effectiveness. We do hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Seminyak so that we can personally look after your needs.


Sincerely,

Akhmad Fadholi (Byang)
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 juni 2017 beoordeeld

Ontzettend vriendelijk personeel, hele mooie kamers, een uitgebreid ontbijt, fijne buggy service naar de hoofdstraat. Alleen de spa in het hotel vonden we minder dan de spa's in het centrum van Seminyak.

Kamertip: Je krijgt standaard een kamer zonder uitzicht (een muur), als je uitzicht wil dan moet je daar voor ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank DonEnJo
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FourPointsSeminyak, General Manager van Four Points by Sheraton Bali, Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2017
Google-vertaling

Hello DonEnJo,

Thank you for sharing your experience at the Four Points by Sheraton Bali, Seminyak. We are so glad to learn that you enjoyed your stay.

With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As our valued guest, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. We highly appreciate your feedback about our Spa. We are seriously looking into this.

Thank you for staying at the Four Points by Sheraton Bali, Seminyak and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Seminyak Bali.


Best Personal Regards,

Akhmad Fadholi (Byang)
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend zijn wij hier twee weken verbleven. Kamer zag er netjes uit. Personeel is aardig en geïnteresseerd in je. Zwembad is heerlijk en op het dakterras is het fijn zitten. Ontbijt is uitgebreid. Eigenlijk was alles goed. Geen aanmerkingen. Zeker een aanrader !

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Bedank Lotte K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
FourPointsSeminyak, General Manager van Four Points by Sheraton Bali, Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017
Google-vertaling

Hello Lotte K,

Dank Je Wel ! We are extremely happy to find you thoroughly enjoyed your Four Points Seminyak experience. Once again, many thanks for your very kind review and comments.

We're glad that you liked your room, the hotel food and also that you liked ABOVE, our rooftop restaurant & bar.

Lotte K, thank you again for your time and come visit us again soon!


Best Personal Regards,

Akhmad Fadholi (Byang)
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Seminyak bekeken
op 3 km afstand
The Haven Bali
The Haven Bali
nr. 59 van 148 in Seminyak
1.916 beoordelingen
op 2,2 km afstand
Courtyard by Marriott Bali Seminyak Resort
op 1,4 km afstand
Ize Seminyak
Ize Seminyak
nr. 50 van 148 in Seminyak
1.031 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0,3 km afstand
DevinSky Hotel Seminyak (formerly Golden Tulip Devins)
op 3,3 km afstand
TS Suites Leisure Seminyak Bali
op 0,4 km afstand
L Hotel Seminyak
L Hotel Seminyak
nr. 48 van 148 in Seminyak
730 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

In Four Points by Sheraton Bali, Seminyak geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Four Points by Sheraton Bali, Seminyak

Adres: Gg. Cendrawasih no. 99DS Jalan Petitenget, Seminyak 80361, Indonesië (Voorheen Vasanti Seminyak Resort)
Telefoonnummer:
Locatie: Indonesië > Bali > Kuta District > Seminyak
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 52 van 148 hotels in Seminyak
Prijsklasse: € 49 - € 92 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Four Points by Sheraton Bali, Seminyak 4*
Aantal kamers: 121
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Four Points by Sheraton Bali, Seminyak met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding