“Prima ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
PING Hotel Seminyak Bali
Beoordeeld als nr. 51 van 149 hotels in Seminyak
5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel! Alles zag er netjes uit. Kamers zijn niet echt groot, met een klein balkon. Personeel is erg vriendelijk. We verbleven hier maar 1 nacht, met oud en nieuw. Wanneer je de straat uitloopt (400 meter) sta je op het strand. Diverse restaurants in de omgeving

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
PingSalesMarketing, Front Office Manager van PING Hotel Seminyak Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Dear Sharon B

Thank you for choosing PING Hotel Seminyak Bali for your Holiday
We are pleased to read that you were impressed, the friendly and professional staff , as well as overall hotel facilities.

We look forward to welcoming you back to PING Hotel Seminyak in short coming time.

Kind regards
Mrs. Kadek

16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk hotel op 5 minuten lopen naar Double Six Beach. Ruime kamer met tv, minibar, koffie/thee, föhn en prima bedden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook airport transfer en chauffeur voor dagtrip via hotel geregeld, die we de rest van onze reis over Bali ook weer hebben geboekt. Supermarkt is naast de deur.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de prijs was het hotel echt goed! Hele schone nette kamers, vriendelijk personeel, prima ontbijt en een lekker zwembad om even in af te koelen. Het ligt aan een drukke weg maar in het hotel merk je hier helemaal niks van. 10 minuutjes lopen naar het strand en restaurantjes vind je overal in de buurt. Prima hotel voor een paar dagen Seminyak!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
PingSalesMarketing, Sales van PING Hotel Seminyak Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

Dear Lotte0507

Thank you for choosing PING Hotel Seminyak Bali for your Holiday
I am pleased to read that you were impressed, the friendly and professional staff as well as overall hotel facilities.

I look forward to welcoming you back to PING Hotel Seminyak in the future.

27 juli 2016 beoordeeld

Het hotel is mij ontzettend goed bevallen en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Het hotel ligt ook nog eens erg centraal, en het strand van Seminyak is maar op 5 minuutjes loop afstand. Ook was de kamer schoon en alles wat nodig is was aanwezig.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met vrienden
PingSalesMarketing, Sales van PING Hotel Seminyak Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2016

Dear Isabelle ,

It is always nice to read such encouraging comments like yours. We are pleased to learn that you enjoyed every moment of your stay.

Thanks for the opportunity to be at your service, certainly we will look forward for another one in the near future.

Kind regards,

1 juli 2016 beoordeeld

Ongelooflijk wat een fraaie kamer voor zo weinig geld. Klein, compact, maar kraakhelder, fraai ingericht, een uitstekend bed met 4 goede kussens. De badkamer is erg klein en had beter voorzien kunnen zijn van een schuifdeur, want nu moet je eerst naar binnen en opzij om bij de wc te kunnen. Maar voor dit geld slaap je in Europa in een jeugdherberg of hostel. Bovendien op loopafstand van het strand, voorzien van een flink zwembad in een goede winkelstraat en voor een habbekrats neem je een taxi naar Seminyak Square.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
4 oktober 2015 beoordeeld

Helaas viel mij meer tegen dan mee..

-Bedden lagen wel zacht en kussens ook.
-Locatie was wel dicht bij het strand
-Je kan in 30/40 minuten lopen naar Kuta
-Scooter huren bij het hotel

-Ontbijt was echt slecht, buffet lag er volgens mij al een week.
-Gym hebben ze niet, dat zijn 2 apparaten die nog verroest zijn ook.
- Drinken op het dakterras niet mogelijk, bar is namelijk gesloten
-Douch erg klein en onpraktisch.. Naar de WC gaan is een avontuur..
-Ver weg van Seminyak square, potato head en bekende tenten (hoofdstraat)
- Geen zon bij het zwembad, weinig ruimte om te liggen

Voor deze prijs zal ik verder zoeken naar een andere hotel...

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
17 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een paar nachten in Seminyak was dit hotel geweldig. Kamers waren schoon, comfortabel en ruim. Koffie en thee aanwezig, minibar, tv, douche artikelen en genoeg handdoeken. Heerlijk zwembad en prima ontbijt om de dag mee te beginnen. 5 minuten lopen naar het strand en 15 minuten naar Seminyak Sqaure.

Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Seminyak bekeken
op 0,6 km afstand
Artemis Villa and Hotel
nr. 76 van 149 in Seminyak
277 beoordelingen
Prijzen weergeven

In PING Hotel Seminyak Bali geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over PING Hotel Seminyak Bali

Adres: Jl. Camplung Tanduk no. 28, Seminyak 80361, Indonesië
Locatie: Indonesië > Bali > Kuta District > Seminyak
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 51 van 149 hotels in Seminyak
Prijsklasse: € 28 - € 48 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — PING Hotel Seminyak Bali 3.5*
Aantal kamers: 51
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Agoda, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij PING Hotel Seminyak Bali met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?