Impiana Private Villas Seminyak(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 210 per nacht.

W Bali - Seminyak(Seminyak)
  • Gratis parkeren
The Wolas Villas & Spa(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Seminyak Beach Resort & Spa(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Royal Beach Seminyak Bali - MGallery Collection(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 22/07
  • Gratis parkeren
U Paasha Seminyak(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 22/07
Boek nu, betaal bij aankomst
The Oberoi Bali(Seminyak)
Priceline
  • Gratis parkeren
Double-Six Luxury Hotel Seminyak(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
The Legian Bali(Seminyak)
16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk hotel op 5 minuten lopen naar Double Six Beach. Ruime kamer met tv, minibar, koffie/thee, föhn en prima bedden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook airport transfer en chauffeur voor dagtrip via hotel geregeld, die we de rest van onze reis over Bali ook weer hebben geboekt. Supermarkt is naast de deur.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de prijs was het hotel echt goed! Hele schone nette kamers, vriendelijk personeel, prima ontbijt en een lekker zwembad om even in af te koelen. Het ligt aan een drukke weg maar in het hotel merk je hier helemaal niks van. 10 minuutjes lopen naar het strand en restaurantjes vind je overal in de buurt. Prima hotel voor een paar dagen Seminyak!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
PingSalesMarketing, Sales van PING Hotel Seminyak Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

Dear Lotte0507

Thank you for choosing PING Hotel Seminyak Bali for your Holiday
I am pleased to read that you were impressed, the friendly and professional staff as well as overall hotel facilities.

I look forward to welcoming you back to PING Hotel Seminyak in the future.

27 juli 2016 beoordeeld

Het hotel is mij ontzettend goed bevallen en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Het hotel ligt ook nog eens erg centraal, en het strand van Seminyak is maar op 5 minuutjes loop afstand. Ook was de kamer schoon en alles wat nodig is was aanwezig.

• Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
PingSalesMarketing, Sales van PING Hotel Seminyak Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2016

Dear Isabelle ,

It is always nice to read such encouraging comments like yours. We are pleased to learn that you enjoyed every moment of your stay.

Thanks for the opportunity to be at your service, certainly we will look forward for another one in the near future.

Kind regards,

1 juli 2016 beoordeeld

Ongelooflijk wat een fraaie kamer voor zo weinig geld. Klein, compact, maar kraakhelder, fraai ingericht, een uitstekend bed met 4 goede kussens. De badkamer is erg klein en had beter voorzien kunnen zijn van een schuifdeur, want nu moet je eerst naar binnen en opzij om bij de wc te kunnen. Maar voor dit geld slaap je in Europa in een jeugdherberg of hostel. Bovendien op loopafstand van het strand, voorzien van een flink zwembad in een goede winkelstraat en voor een habbekrats neem je een taxi naar Seminyak Square.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
4 oktober 2015 beoordeeld

Helaas viel mij meer tegen dan mee..

-Bedden lagen wel zacht en kussens ook.
-Locatie was wel dicht bij het strand
-Je kan in 30/40 minuten lopen naar Kuta
-Scooter huren bij het hotel

-Ontbijt was echt slecht, buffet lag er volgens mij al een week.
-Gym hebben ze niet, dat zijn 2 apparaten die nog verroest zijn ook.
- Drinken op het dakterras niet mogelijk, bar is namelijk gesloten
-Douch erg klein en onpraktisch.. Naar de WC gaan is een avontuur..
-Ver weg van Seminyak square, potato head en bekende tenten (hoofdstraat)
- Geen zon bij het zwembad, weinig ruimte om te liggen

Voor deze prijs zal ik verder zoeken naar een andere hotel...

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner