“Sour coffee”

Keukens: Australisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle goede recensies gelezen te hebben besloten we hier een kop koffie te drinken, hier zou de beste koffie te drinken zijn. Het was gezellig zitten met een aangename temperatuur op een hete dag. De koffie was echter erg slecht. Het smaakte zuur. De serveerster gaf aan dat dit kwam omdat het langer had gestaan en zuur werd door de crème laag..? Niet de espresso zoals wij hadden gehoopt.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een werk relatie deze geweldige koffie tent ontdekt. Koffie en ontbijt zijn heerlijk en ook nog geweldig gepresenteerd. De entourage is super en de gerechten waren top.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier samen naartoe gegaan omdat de beoordelingen allemaal positief zijn.

Het eten was geweldig lekker (burger beef, burger tempeh, taco en geroosterde aubergine). De inrichting was ook dikke 10.

Wat alleen echt minder is en vandaar ook het aantal sterren die ik gegeven heb is dat mijn partner een voedsel vergiftiging heeft opgelopen na het eten van dit voedsel. Inmiddels doodziek op bed ligt en maar blijft overgeven..

28 juli 2017 beoordeeld

Na een week in Seminyak te hebben vertoefd heb ik uiteindelijk hier met vrienden ontbeten en van koffie tot ontbijt, alles was lekker! Service was goed en jammer dat ik hier maar 1x heb gegeten.

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een trendy tent met eenerg leuke en gastvrije bediening. Naast erg goede koffie en machtige taart kan je er ook eten. De spullen in de boutique zijn t-shirts, sweaters etc van het beeldmerk van Revolver. Het is er laagdrempelig en iedereen heeft een lach klaar! De man op de foto had moeite om stoer te doen, maar kon zijn glimlach prima inhouden

Reizigers die Revolver Espresso bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In Revolver Espresso geweest? Deel je ervaringen!