“The Best Coffee in Town ”
Beoordeling van Revolver Espresso

Revolver Espresso
Geclassificeerd als nr. 4 van 38 Koffie en thee in Seminyak
Keukens: Australisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een werk relatie deze geweldige koffie tent ontdekt. Koffie en ontbijt zijn heerlijk en ook nog geweldig gepresenteerd. De entourage is super en de gerechten waren top.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier samen naartoe gegaan omdat de beoordelingen allemaal positief zijn.

Het eten was geweldig lekker (burger beef, burger tempeh, taco en geroosterde aubergine). De inrichting was ook dikke 10.

Wat alleen echt minder is en vandaar ook het aantal sterren die ik gegeven heb is dat mijn partner een voedsel vergiftiging heeft opgelopen na het eten van dit voedsel. Inmiddels doodziek op bed ligt en maar blijft overgeven..

28 juli 2017 beoordeeld

Na een week in Seminyak te hebben vertoefd heb ik uiteindelijk hier met vrienden ontbeten en van koffie tot ontbijt, alles was lekker! Service was goed en jammer dat ik hier maar 1x heb gegeten.

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een trendy tent met eenerg leuke en gastvrije bediening. Naast erg goede koffie en machtige taart kan je er ook eten. De spullen in de boutique zijn t-shirts, sweaters etc van het beeldmerk van Revolver. Het is er laagdrempelig en iedereen heeft een lach klaar! De man op de foto had moeite om stoer te doen, maar kon zijn glimlach prima inhouden

15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met z'n tweeën bij revolver espresso geluncht. De ingang is niet zo uitnodigend als je ervan zal verwachten. Een gewone deur waarvan je niet echt weet of je goed zit. Eenmaal binnen is het er gezellig druk. Er hangt een goede sfeer met aardige behulpzame bediening. Er is een uitgebreide kaart. Zo kan je burgers, sandwiches en nog veel meer bestellen. We hebben voor €15 van een lekker broodje en wat drinken genoten. Al met al leuk en voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Revolver Espresso bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In Revolver Espresso geweest? Deel je ervaringen!