“Lekker over de top”

Bali Joe Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 19 Nachtleven in Seminyak
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon grappig voor een paar drankjes. Lekker over de top. Uiteraard is er veel belangstelling voor de blanke man. Maar als je er geen behoefte aan hebt is dat ook prima. Leuk om keer mee te maken. Zou er persoonlijk niet elke avond heen hoeven.

16 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker een avond uit ons dak gegaan. Gezien de grote drukte, een erg populaire bar. Absoluut een " place to be" voor gaystellen. Absoluut voor herhaling vatbaar! Vriendelijke bediening, redelijke prijzen en....... tot 03.00 uur geopend:-)

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van vrienden Bali Joe bezocht en dat was niet voor niets. Vrolijke bediening, komt ook bij je voor een praatje. Super gave drag queen acts en goede muziek. Een waar avondje uit en een echte aanrader.

6 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste Homobar in Seminyak aan de jl.Dhyanapura. Deze straat is de gay straat van Bali en bied een aantal homobars naast elkaar zoals de mixwel en de bottoms up . Elke avond rondt 22:00 uur is er een travestiet show. Erg gezellig voor zowel gay als straight .

Bekijk meer beoordelingen
19 maart 2015 beoordeeld

We zijn via onze gids die bevriend is met één van de barmannen geïntroduceerd in deze bar en het is ons geweldig bevallen. Ook al zijn wij hetero, je wordt even vriendelijk en met respect behandeld als elke andere gast. Professioneel opgevatte drag queen shows en leuke mannelijke gogo dansers. Het is als vrouw zo eens iets anders dan in de meeste andere bars waar alleen maar meisjes staan te dansen op het podium. Het is zeker niet geen dure bar, vooral niet als je de prijzen vergelijkt met Europese bars. Vooral op vrijdag- en zaterdagavonden is het wel full house! Alle andere avonden: top! We zijn verschillende avonden daar geweest en plannen zeker ons volgende vakantie daar weer langs te lopen, al was het maar om heerlijk te kunnen lachen met de sympathieke obers :-)

Reizigers die Bali Joe Bar bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District
Seminyak, Kuta District

In Bali Joe Bar geweest? Deel je ervaringen!